جلسه دیدار رئیس اداره مخابرات شهرستان لارستان با مدیر کل راه و شهرسازی شهرستان

مهندس فروزش با هدف افزایش تعامل و همکاری های دو جانبه با مهندس شبانی، مدیرکل راه و شهرسازی شهرستان لارستان دیدار و گفتگو کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس فروزش ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط اداره راهداری شهرستان لارستان بر اهمیت تعامل و همکاری طرفین در راستای اجرای فیبر نوری شهرستان های لارستان، خنج گراش و اوز تاکید نمود.

در این دیدار مهندس شبانی با شاره به تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت مخابرات ایران در تیر ماه سال جاری، اظهار داشت: این اداره کل آمادگی کامل جهت انجام همکاری های لازم در خصوص اجرای طرح USOشرکت مخابرات ایران را دارد.

وی با اشاره به نیازمندی های اداره کل راه و شهرسازی اظهار داشت: امید است زمینه استفاده از دکل های مخابراتی جهت تقویت ارتباطات بیسیم این اداره کل فراهم گردد.

در ادامه مهندس فروزش با اشاره به تاکید مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس بر نهایت همکاری اداره های مخابرات شهرستان ها با سایر سازمان ها بیان داشت: هماهنگی های لازم با حوزه سیستم های انتقال جهت انجام درخواست های مدیر کل راه و شهرسازی شهرستان لارستان صورت گرفته و نتیجه پس از بررسی های لازم اعلام می گردد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات