دکتر محمودزاده :

پیشرفت در حوزه ict کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیراست

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: با توجه به تعامل خوبی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه رگولاتوری ایجاد شده توسعه و پیشرفت در حوزه ICT کشور رونق می گیرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل ازاداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، دکتر محمودزاده رئیس هیات مدیره که به همراه برخی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان آذربایجان شرقی و اردبیل سفر کرده بود در جمع مدیران این مناطق ضمن بیان این مطلب افزود: کارهای خوبی در خصوص تنظیم عادلانه تعرفه ها و مدل توسعه پروژه های مخابراتی انجام شده که به رشد و توسعه در حوزه ICT کشورکمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه برتفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی اظهارداشت : توجه به رفع نیازهای مشتریان و کسب درامد در اولویت اصلی شرکت قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت : با تفویض اختیارات قصد داریم با ابتکارات تجاری موجب نوع آوری ، خلاقیت و ایجاد انگیزه در ارائه سرویس متناسب با نیاز مشتریان در مناطق شویم .

دکتر محمودزاده هدف از سفر به استانها را ارتباط مستقیم با همکاران در مناطق مخابراتی ، بررسی مشکلات و شناسایی پتانسیل های مناطق و بررسی عدم تمرکز زادایی در ستاد شرکت و مشخص کردن استانهای معین در این خصوص را عنوان کرد .

مهندس یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسات با اشاره به ضرورت جذب و نگهداشت مشتریان گفت: شناسایی نیاز و رفتار مشتریان در خصوص سرویس های مخابراتی از اهمیت زیادی برخوردار هست و باید با تحلیل درستی از علت ریزش مشتریان در هر منطقه داشته باشیم و بتوانیم با بهینه سازی منابع محدود بیشترین درآمد کسب نمائیم.

مدیران مناطق فوق نیز در این جلسات ضمن عرض خیر مقدم ، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استانها و شاخص های مناطق مربوطه را ارائه و اظهار امیدواری کردند حضور رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و همراهان ایشان منشا خیر و برکت برای مناطق مخابراتی باشد.

همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای مناطق مربوطه اشاره و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در خصوص کاهش هزینه ها، سرقت کابل ، اصلاح تعرفه ها ، یکپارجه نمودن سامانه های مالی و تدارکاتی ، شفاف نمودن مطالبات از اپراتورها ، پرداخت بدهی تامین کنندگان ، مسائل پرسنلی و تسریع در تعریف سرویس های مبتنی بر رادیوهای IP Base ارائه دادند.

در این جلسات که به صورت ویدئوکنفرانسی مسائل و مشکلات شهرستان استانهای فوق بررسی و اعضای جلسه نظرات خود را جهت بهبود عملکرد شاخص ها و بهبود امور ارائه کردند.

در پایان این جلسات دکتر محمودزاده به طور جداگانه با برخی از روسای شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری شرکت مخابرات ایران و نماینده انجمن صنفی کارگران و روسای کانونهای بازنشستگان مخابرات این مناطق دیدار و گفتگو کرده و به تبادل نظر در خصوص موارد مطروحه پرداختند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات