پویش هر هیأت مذهبی ،آزادی یک زندانی در استان فارس شکل گرفت

اولین جلسه هم اندیشی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه محرم و در قالب پویش هر هیأت، آزادی یک زندانی و پویش نذر حسینی برگزار شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مدیرکل زندان های استان فارس ضمن تسلیت سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: به لحاظ محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، مدتی است که جشن های گلریزان همانند گذشته برگزار نمی شود اما با توجه به ساختار مردمی بودن ستاد دیه و لزوم تأمین منابع مالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد،در تلاش هستیم تا با استفاده از تمام ظرفیت های موجود از جمعیت کیفری زندان ها کاسته شود.

اسحاق ابراهیمی افزود: ماه محرم فرصت مناسبی است که با بهره مندی از این فضای معنوی در زمینه جذب مشارکت های مردمی و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تلاش کنیم.

وی گفت: با راه اندازی پویش سراسری هر هیأت، آزادی یک زندانی، از متولیان برگزاری مراسم مذهبی و آیین های با شکوه عزاداری درخواست می کنیم تا با تلاش های خود به آزادی این قبیل زندانیان کمک کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس هم با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته برای آزادی زندانیان بیان داشت: کار خیری که در حال انجام است، علاوه بر آزادی یک فرد، می تواند با کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به تحکیم بنیان خانواده نیز کمک کند و ما نیز سعی می‌کنیم تا در حد توان در این امر خداپسندانه سهیم باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی نیز گفت:با فعال کردن مجموعه های شهرستانی، نشست با خطبا، وعاظ، مجموعه های قرآنی و دعوت اختصاصی از مدیران هیات های مذهبی که این ظرفیت را در اختیار دارند در این امر مهم سهیم خواهیم بود.
مدیر کل زندان های استان با اعلام اینکه آمادگی استقبال از تمام قشرهای جامعه در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را داریم گفت: فضای مجازی نیز در این طرح می‌تواند ثمرات بسیار خوبی را داشته باشد که در حال تولید محتوا در این زمینه هستیم و امیدواریم با همکاری هم استانی های عزیز بتوانیم گام مهمی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در ایام محرم برداریم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات