سیل در داراب فارس یک کشته داشت

فرماندار ویژه داراب گفت: در پی بارندگی عصر شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ در شهرستان داراب و جاری شدن سیلاب در رودخانه فصلی، یکی از اهالی روستای تنگ کتویه کشته و ۵۰۰ رأس گوسفند وی تلف شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: اصغر فرودی، افزود: همزمان با بارندگی شدید عصر شنبه در مناطق کوهستانی شهرستان داراب و جاری شدن سیل در رودخانه فصلی منطقه کرسکو یک دامدار ۷۰ ساله در مسیر رودخانه قرار داشت که با توجه به بارندگی ناگهانی و غافلگیری، وی نتوانست گوسفندان را کنترل و مدیریت نماید که همین امر سبب شد بیش از ۵۰۰ راس گوسفند تلف و خودش نیز غرق شود.

هادی کشاورز رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان داراب نیز گفت: ساعت ۱۹:۵۲ دقیقه با اورژانس ۱۱۵ داراب تماس گرفته شد و تیم فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند که پس از تلاش اهالی و نیروهای امدادی پیکر بی جان این فرد به شهر داراب منتقل و تحویل پزشکی قانونی شد.

محمود حیدری رئیس جمعیت هلال احمر داراب نیز گفت: تیم امداد و نجات هلال احمر این شهرستان پس از اعلام حادثه به محل اعزام شد و با کمک اهالی منطقه از جمله شورا و دهیاری روستاهای تنگ کتویه و سنگ چارک این فرد که در گل و لای فرو رفته و فوت نموده بود بیرون آورده شد.

شهرستان داراب در شرق استان فارس واقع است.

بنا بر اعلام هواشناسی، سامانه کنونی در فضای استان فارس تا سه‌شنبه ۲۹ تیرماه جاری فعال است و احتمال رگبار و جاری شدن سیل وجود دارد.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات