کشتی گیر لارستانی در مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان کشور سوم شد

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: محمدرضا عسکرپور کشتی گیر جوان لارستانی در مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان کشور مقام سوم این رقابت ها را بدست آورد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، محمدحسن طیبی روز سه شنبه اظهار داشت: عسکرپور که در ترکیب تیم استان فارس در این رقابت ها شرکت کرده بود، در دور اول علی مومی وند از استان البرز را با حساب ۳ بر صفر شکست داد.

وی تصریح کرد: همچنین این کشتی گیر پرافتخار هم استانی توانست در دیدار دوم نیز محمدمهدی خانکی از استان مرکزی را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کند.

وی افزود: این کشتی گیر لارستانی در دور سوم موفق شد تیمورگنج علیا قهرمان کشتی ساحلی جهان از استان قزوین را که در این مسابقات موفق به شکست امید خدمتی عنوان دار چندین دوره کشتی آزاد بزرگسالان کشور شده بود، با حساب ۳ بر صفر از پیش رو بردارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت:محمدرضا عسکرپور در دیدار چهارم رقابت های کشتی ساحلی بزرگسالان قهرمانی کشور در مقابل علی اکبر زرودی عنوان دار چندین دوره مسابقات قهرمانی ایران از استان مازندران قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی این مسابقه از حریف خود پیش بود بر اثر غافلگیری یک امتیاز از دست داد و با نتیجه نزدیک ۲ بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

طیبی ابراز داشت: این کشتی گیر لارستانی در دیدار رده بندی رودرروی رحمان رحیم پور کشتی گیر شایسته استان فارس قرار گرفت و موفق شد این حریف را در کمتر از وقت قانونی و با حساب ۴ بر صفر از پیش رو بردارد و عنوان سوم وزن ۷۰ کیلوی پیکارهای کشتی ساحلی بزرگسالان کشور را از آن خود کند.

وی با اشاره به اینکه حضور عنوان داران وزن ۷۰ کیلوی جهان و ایران همچون فرهاد نوری، امید خدمتی، علی اکبر زرودی، محمد پاپی زاده در این رقابت ها بر سطح مسابقات افزوده بود، گفت: محمدرضا عسکرپور چندین عنوان قهرمانی کشور و حضور در اردوهای تیم ملی را در کارنامه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان افزود:در وزن محمدرضا عسکرپور ۳۰ کشتی گیر از سراسر کشور در این مسابقات حضور داشتند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات