عاملان فراخوان کاروان‌های موتورسواری در فسا شناسایی شدند

فرمانده انتظامی فسا گفت: برخی با راه اندازی کاروانهای موتورسواری و فراخوان برای حرکت این کاروان‌ها باعث نارضایتی شهروندان فسایی شده بودند که این افراد، شناسایی شدند و پرونده آنان به مراجع قضایی ارسال شد. 

مطبوعات فارس/ سرهنگ محمدهاشم قسام، اظهار داشت: این موتوسواران به مناسبتهای مختلف از جمله مسابقات فوتبال، تعطیلات آخر هفته و .... در قالب کاروان موتورسواری، با انجام حرکات نمایشی در خیابانهای مختلف فسا، موجب اخلال در نظم عمومی و آرامش شهروندان شده بودند.


فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: با تلاش افسران پلیس فتای شهرستان فسا در رصد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، صفحه اینستاگرام و گروه واتساپی که با انگیزه های مختلف نوجوانان را به حضور در کاروان‌های موتوری ترغیب می کردند شناسایی شدند.


وی افزود: با اقدامات فنی انجام شده ماموران انتظامی، پنج نفر از مدیران (ادمین‌های) صفحه و گروه مجازی که از عاملین انتشار فراخوان ها بودند، شناسایی و به پلیس فتا احضار شدند.


به گفته فرمانده انتظامی فسا، پرونده متهمان برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


وی به شهروندان توصیه کرد: حضور در کاروان های موتور سواری ضمن مخاطرات جانی برای راکبان موتورسیکلت، موجب بر هم زدن نظم عمومی و آرامش شهروندان می شود.


این مقام مسئول گفت: پلیس بنا به وظیفه ذاتی خود با هنجارشکنان و مخلان نظم برخورد قاطع خواهد کرد.


شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات