چه خودروهایی در محدودیت‌های کرونایی فارس جریمه می شوند

جانشین استاندار فارس درستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت:خروج خودروهای بومی از شیراز و سایر شهرستان‌های فارس و ورود خودروهای غیربومی به شیراز و دیگر شهرستان‌های استان از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه جاری ممنوع است و خودروهای متخلف با جریمه‌های یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی روبرو خواهند شد. 

مطبوعات فارس/ جانشین استاندار فارس درستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت:خروج خودروهای بومی از شیراز و سایر شهرستان‌های فارس و ورود خودروهای غیربومی به شیراز و دیگر شهرستان‌های استان از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه جاری ممنوع است و خودروهای متخلف با جریمه‌های یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی روبرو خواهند شد.

عبدالرضا قاسم‌ پور، افزود: طی مدت مذکور علاوه بر اینکه خروج از شهرهای قرمز، نارنجی و زرد استان ممنوع است به خودروهای غیر بومی نیز اجازه ورود به این شهرها داده نخواهد شد و خودروهای متخلف ضمن اعمال جریمه برگشت داده خواهند شد.


وی ادامه داد: اعمال این محدودیت‌ها با هدف حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در جامعه است و انتظار داریم که به ویژه با توجه خطر شیوع کرونای هندی و آفریقایی، تمام هم‌ استانی‌ها و هموطنان محدودیت‌های در نظر گرفته شده را رعایت کنند و مراقبت و دقت بیشتری داشته باشند.


او اظهار داشت: هم‌اینک از ۳۶ شهرستان استان فارس شهرستان‌های گراش، مُهر، فراشبند، فیروزآباد، رستم، سپیدان، سروستان، زرین دشت، ارسنجان، پاسارگاد، بوانات و خرم بید در وضعیت زرد و شیراز و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات