اختلاف مالی و تیراندازی در شیراز منجر به مرگ سه نفر شد

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: اختلاف مالی بین سه نفر در شهر شیراز، منجر به تیراندازی و کشته شدن این افراد شد.

مطبوعات فارس/ سرهنگ کاووس حبیبی شنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از خیابان های شهر شیراز، مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و با جسد یک نفر در پاگرد راه پله طبقه اول ساختمان مواجه شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های بیشتر مأموران انتظامی و ورود به آپارتمان، آثار درگیری و شکستن گلدان ها مشاهده و جسد دو نفر دیگر نیز کشف شد.

حبیبی افزود: با حضور عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات جامعی انجام و در نهایت مشخص شد که دو برادر۲۳ و ۳۱ ساله بر سر مسائل مالی با فردی ۵۲ ساله، اختلاف داشته اند که برای حل موضوع وی را به منزل خواهرشان دعوت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در نهایت منجر به درگیری سه نفر حاضر در منزل شد گفت: این افراد با چاقو به هم حمله کردند که یکی از برادران به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: برادر دیگر، فرد ۵۲ ساله را در حالی که مجروح شده بود و قصد فرار داشت، در راه پله با گلوله کشت و پس از بازگشت به منزل با استفاده از اسلحه شکاری در اختیار خود، اقدام به خودکشی کرد و به زندگی اش پایان داد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات