آموزشگاه علمی آزاد ابن سینا وبینار آموزشی رایگان برگزار می کند

مدیر آموزشگاه علمی آزاد ابن سینا شیراز گفت: وبینار آموزشی رایگان ویژه دانش آموزان کنکوری با حضور اساتید برتر کشوری، دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی این آموزشگاه، سید محمود کرمی با اعلام این خبر، افزود: وبینار آموزشی کنکور 1400 با حضور 5 چهره برتر کشور در درس های تخصصی پایه دهم و یازدهم در 12 جلسه، از 2 تا 16 اردبیهشت ماه بصورت رایگان برگزار می شود.


وی تصریح کرد: در پایان از شرکت کنندگان آزمون جامع گرفته می شود و به نفرات اول و دوم هر پایه مبلغ یک میلیون تومان، نفر سوم و چهارم هر دو پایه، مبلغ 250 هزار تومان، ده نفر اول آزمون 20 درصد تخفیف ثبت نام در آموزشگاه و 500 هزارتومان تخفیف دروس اختصاصی برای کلیه شرکت کنندگان خواهیم داشت.


کرمی در پایان افزود: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این وبینار آموزشی، کد دستوری *6655*300123*9# را شماره گیری و یا واژه " ابن سینا" را به شماره 100008590 پیامک کنند.


گفتنی است، استاد امیری در درس شیمی، استاد نیک روش در درس فیزیک، استاد برزین در درس زیست، استاد ابراهیمی در درس ریاضی تجربی و استاد مهبودی در درس ریاضی انسانی تدریس این وبینار را بر عهده خواهند داشت.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات