دیدار ویدئو کنفرانسی مدیر مخابرات منطقه فارس با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس

مدیر مخابرات منطقه فارس درگفتگو با مهندس فتوحی گفت: رفع موانع موجود جهت دایری تلفن ثابت و اینترنت ADSL و همچنین پشتیبانی از شرکت های تولیدی فعال در شهرک های صنعتی از اهداف اصلی مخابرات می باشد.  

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با مهندس ایزدی از طریق ویدئو کنفرانس با مهندس ایزدی در خصوص توسعه تلفن ثابت در شهرک های صنعتی دیدار و گفتگو کرد.

مهندس ایزدی مدیر منطقه ضمن تاکید بر اهمیت همکاری با شهرک های صنعتی اظهار داشت: توسعه تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران از مهم ترین دغدغه های مخابرات منطقه فارس در سطح استان می باشد.

مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: رفع موانع موجود جهت دایری تلفن ثابت و اینترنت ADSL و همچنین پشتیبانی از شرکت های تولیدی فعال در شهرک های صنعتی از اهداف اصلی مخابرات می باشد.

وی افزود: با برنامه هایی که تدارک دیده شده در تلاش هستیم ارایه خدامات بهبود یابد و شبکه فنی و فیبر نوری وسیع در شهرک های صنعتی بستر مناسب برای واگذاری خطوط تلفن و اینترنت ADSL برای توسعه شهرک ها و تامین نیاز شرکتهای تازه تاسیس ایجاد خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه فارس بیان داشت: مخابرات منطقه فارس در سطح استان تمام تلاش خود را جهت واگذاری تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت در این شهرک ها به کار خواهد گرفت.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات