تزریق ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی فارس

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: پروژه‌های عمرانی جهش تولید علاوه بر اعتبارات معمول، بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی به بخش کشاورزی استان تزریق کرد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از جهادکشاورزی فارس، صبوری‌پور با بیان اینکه از هشت پروژه عمرانی، سه پروژه استانی است که اعتبارات مصوب آنها به صورت ۱۰۰ درصد تخصصی در نظر گرفته شده است، افزود: برای ۶ پروژه ملی نیز با پیگیری‌های انجام شده، بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و ابلاغ شده است.

صبوری‌پور بیان کرد: در بین ۱۳ پروژه اقتصادی بخش کشاورزی، چهار پروژه نیازمند تسهیلات می باشد که با همکاری دو بانک کشاورزی و توسعه تعاون در قالب تفاهم نامه، منابع مالی آنها در حال تامین است.

او اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ۳ درصد یارانه برای کاهش سود و کارمزد تسهیلات این طرح ها تامین می‌کند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه پروژه‌ها در قالب تفاهم نامه بین استاندار فارس و سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد، اظهار کرد: از ۲۱ پروژه جهش تولید، ۱۲ پروژه تکمیل و تعدادی در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید.

صبوری‌پور خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه‌ها تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می‌رسد و سایر پروژه‌ها نیز متناسب با تامین منابع تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات