۲۲ طرح عمرانی در بوانات به بهره‌برداری رسید

 فرماندار شهرستان بوانات گفت: ۲۲ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵۴ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری رسید. 

مطبوعات فارس/ علی محمودی، افزود: بهره‌برداری از هشت واحد مسکن مدد جویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر بوانات و مزایجان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال. افتتاح کانال آبرسانی دهستان سیمکان با هزینه سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال، کانال آبرسانی بخش مزایجان با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و مقاوم سازی ۱۶۹ واحد مسکونی روستایی با صرف ۱۰۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست.

وی بیان کرد: راه‌اندازی اینترنت پُر سرعت مناطق دو راه و سماد جان با اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و ۲۵ هزار مترمربع آسفالت، زیر سازی، جدول گذاری و مقاوم سازی مناطق شهری مزایجان با هزینه ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شمار دیگری از این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان بوانات اظهار داشت: آغاز عملیات ساخت مدرسه خیرساز با هزینه چهار میلیارد ریال در روستای لقمان چشمه و همچنین زمین چمن مصنوعی در دهستان سیمکان با اعتبار ۲ میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که کلنگ آنها در دهه فجر به زمین زده شد.

شهرستان بوانات در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شمال شرقی شیراز قرار دارد.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات