تیم‌های هندبال بانوان کازرون و مشهد به مرحله نیمه نهایی صعود کردند

با برتری تیم‌های شهید شاملی کازرون و اشتات سازه مشهد برابر حریفان خود در دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور، صعود این ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی قطعی شد. 

مطبوعات فارس/ در بازی نخست این مرحله که عصر یکشنبه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم اشتات سازه که صدرنشین گروه دوم است با نتیجه ۳۷ بر ۲۰ از سد ذوب آهن اصفهان گذشت تا همچنان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی خود را معرفی کند.

نیمه نخست این بازی را تیم اشتات سازه با ارائه یک بازی کاملا یک طرفه با نتیجه ۲۰ بر هفت به سود خود پایان داد و در نیمه دوم هم برتری همچنان از آن شاگردان نشمین شافیعان سرمربی تیم اشتات سازه مشهد بود و با استراحت دادن به بازیکنان خود برای دیدار حساس با شهید شاملی کازرون باز هم تیم برترمیدان بود و تیم ذوب آهن هم نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت هم با نتیجه ۳۷ بر ۲۰ مغلوب اشتات سازه شد.

تیم شهید شاملی کازرون از سد پرسپولیس بهبهان گذشت

همچنین در دومین دیدار از گروه دوم نیز تیم شهید شاملی کازرون که در رده دوم جدول گروه خود قرار دارد به مصاف تیم پرسپولیس بهبهان رفت.

در این بازی، خدیجه قانع سرمربی تیم شهید شاملی به بازیکنان اصلی خود برای دیدار با صدرنشین گروه، استراحت داد و بازیکنان این تیم در نیمه نخست با نتیجه ۱۴ بر ۹ حریف خود را پشت سر گذاشتند.

در نیمه دوم بازهم برتری از آن تیم شهید شاملی کازرون بود و در نهایت این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود کازرونی‌ها پایان یافت و آنها با هشت امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند.

همچنین فردا ( بیستم بهمن ماه ۹۹) در روز سوم این رقابت‌ها و در گروه اول تیم فولاد مبارکه سپاهان با تاسیسات دریایی و تیم کربنات سدیم فیروزآباد با سنگ آهن بافق با هم رقابت می‌کنند.

بازی حساس برای صدرنشینی

تیم شهید شاملی کازرون در بازی مرحله دوم خود، سه شنبه (بیست و یکم بهمن ماه ۹۹) در سالن ابوالفتحی شیراز در دیداری حساس برای کسب صدرنشینی به مصاف اشتات سازه مشهد خواهد رفت.

در پایان دور رفت در گروه یک، تیم اشتات سازه مشهد صدرنشین شد، تیم شهید شاملی کازرون بر سکوی دوم ایستاد، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.

همچنین در گروه دوم نیز فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر ایستاد، تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد به ترتیب در جای اول و دوم قرار گرفتند.

دور برگشت مرحله دوم این رقابت‌ها تا جمعه (بیست و چهارم بهمن ماه ۹۹) ادامه دارد و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه هم برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده به دسته یک، با هم دیدار خواهند کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات