مدیرکل کمیته امداد فارس عنوان کرد:

آمادگی کمیته امداد فارس برای تامین نیاز محصلان فاقد تبلت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از تهیه و توزیع بیش از 20 میلیارد تومان تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: اگر هنوز مددجویان و دانش اموزان نیازمندی وجود داشته باشد که به دلیل نداشتن تبلت یا گوشی از تحصیل محروم باشند کمیته امداد این امادگی را دارد که با کمک و استفاده از ظرفیت خیرین به این دانش آموزان کمک کند. 

مطبوعات فارس/ محمد بذرافشان، در نشست مجازی با روسای ادارات سراسر فارس از طریق شبکه شاد، گفت: کمیته امداد در کنار خدمات معیشتی و توانمند سازی اقتصادی نسبت به توانمند سازی در حوزه فرهنگی، آموزشی و ارتقا سطح دانش و بینش دانش آموزان همواره برنامه ریزی و تلاش کرده است.

او با بیان اینکه در یکسال اخیر تعامل و همکاری بی سابقه ای بین اموزش و پرورش و کمیته امداد استان بوده است، افزود: امروز افتخار می‌کنیم که به 25 هزار دانش اموز مقاطع مختلف استان به عنوان یک سرباز خدمات ارائه می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد (ره) فارس با اشاره به اینکه هرسال جشن عاطفه‌ها در دو فصل، یکی در آغاز سال تحصیلی و دیگری در اسفندماه برگزار می‌شود، گفت: امسال درآمد جشن عاطفه‌ها در شروع سال تحصیلی 27 میلیارد تومان بوده که با وجود اینکه دانش آموزان در مدارس حضور نداشتند اما شاهد کمک‌های چشمگیر معلمان، فرهنگیان، مدیران و دانش آموزان بوده‌ایم.

بذرافشان ادامه داد: با توجه به اینکه در بحث حامیان طرح اکرام و ایتام آموزش و پرورش جزء دستگاه‌های پیشرو و برتر بوده است، هر کارمندی ، مدیری و معلم فرهیخته‌ای می‌تواند با پرداخت حداقل 10 هزار تومان در طرح هر کارمند یک حامی شرکت کند.

مدیرکل کمیته امداد فارس بیان کرد: از 13 تا 15 اسفندماه در 3 روز نمادین جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان و دانش آموزان و با شعار عید را به خانه‌هایشان ببرید برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات