کمیته بحران بهزیستی فارس برای ساماندهی افراد بی‌خانمان تشکیل شد

مدیرکل بهزیستی استان فارس با اشاره به تاکید رئیس سازمان بهزیستی کشور برای ساماندهی افراد بی‌خانمان و معتادان متجاهر در سرمای شدید، عنوان کرد: با همین هدف کمیته مدیریت بحران بهزیستی استان فارس به حالت آماده باش درآمده است.  

مطبوعات فارس/ روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان فارس شنبه چهارم بهمن‌ماه در خبری از قول سید محمدصادق کشفی‌نژاد عنوان کرد: بهزیستی در این زمینه، جلساتی با شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری ترتیب داده است که در نتیجه این هم‌افزایی‌ها، ساماندهی معتادان در ماه‌های پایانی سال در دستور کار قرار گرفته است و بهزیستی در تلاش است که خدماتی مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهد.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه از مراکز شهرستانی به‌منظور بررسی وضعیت سیستم‌های گرمایی مراکز نگهداری روزانه و شبانه بازدید شد ، گفت: اورژانس اجتماعی بهزیستی استان فارس برای مداخله بهنگام، آماده خدمت‌رسانی است و با شماره ۱۲۳ به درخواست‌های شهروندان در این زمینه رسیدگی می‌کند.

کشفی‌نژاد تعداد معتادان متجاهر فارس را ۲هزار و ۸۰۰نفر برشمرد و اظهار داشت: بهزیستی تاکنون ۱۸۰۰ نفر از این تعداد را با همکاری شهرداری، شورای شهر و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ساماندهی کرده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت معتادان از خردادماه با فعالسازی طرح ساماندهی مرکز ماده ۱۶ (اسکان موقت)افزایش یافته است، گفت: افزون بر این، حمایت بهزیستی از افراد بی‌خانمان با توزیع بسته‌های بهداشتی، ایجاد سرپناه برای خوابیدن و در اختیار قرار دادن یک وعده غذای گرم در هر روز صورت می‌گیرد که توسط ۱۳ مرکز کاهش آسیب استان فارس در دست اجراست.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات