یک مصدوم یک کشته حاصل ۲ حادثه رانندگی در شیراز

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد که بر اثر وقوع ۲ حادثه رانندگی طی ساعات گذشته در این شهر، یک نفر مصدوم و یک نفر کشته شده است. 

مطبوعات فارس/ عدلو گفت: براثر ۲ حادثه رانندگی که یکی ساعت ۲۲ و ۱۴ دقیقه شامگاه یکشنبه و دیگری ۴ و ۱۸ دقیقه بامداد دوشنبه در شیراز حادث شد، یک نفر به شدت مصدوم شد و فرد دیگری متاسفانه فوت کرد.

او گفت: در حادثه شامگاه یکشنبه ۲۸ دی، یک دستگاه خودروی وانت پیکان، به دلایل نامعلومی حین تردد در بلوار سلمان فارسی شیراز، به شدت با قسمت عقب یکدستگاه کامیون برخورد کرده بود.

عدلو با بیان اینکه حادثه مذکور منجر به گیرافتادن راننده در خودروی وانت شده بود، گفت: عوامل آتش‌نشانی با حضور به موقع در صحنه حادثه، راننده را از درون اتاقک در هم پیچیده شده خودرو، نجات و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد: در حادثه دوم که ساعت ۴ و ۱۸ دقیقه بامداد دوشنبه ۲۹ دی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، یک دستگاه وانت نیسان در حین حرکت از مسیر منحرف و با موانع حاشیه خیابان برخورد کرده و واژگون می‌شود.

عدلو با یادآوری اینکه حادثه مذکور در جاده شیراز به سروستان حادث شده بود، گفت: امدادگران آتش‌نشانی ایستگاه ۱۳ شیراز با حضور در محل حادثه، برای نجات سرنشین وانت نیسان تلاش کردند اما با توجه به شدت برخورد، مشخص شد که راننده در دم جان باخته است.

این مقام مسئول در روابط عمومی آتش نشانی شیراز تاکید کرد که رانندگان انواع وسایل نقلیه برای حفظ جان خود و دیگران باید به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و رانندگی مطمئنی را در دستور کار قرار دهند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات