خبرنگاران و عکاسان خبری۱۷ استان از جشنواره ملی رسانه شهر استقبال کردند

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد: ۱۰۲ خبرنگار و عکاس خبری از ۱۷ استان کشور در جشنواره ملی رسانه شهر شرکت کرده‌اند. 

مطبوعات فارس/ اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، سه‌شنبه به نقل از مرتضی جعفری بیان کرد: با پایان مهلت فراخوان جشنواره ملی رسانه شهر با محوریت روزنامه‌نگاری شهری، بیش از ۴۰۰ اثر از ۱۰۲ خبرنگار و عکاس خبری کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

او اعلام کرد: اهالی رسانه استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان، کرمانشاه، قم، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، کردستان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، لرستان، خوزستان و کرمان در این جشنواره شرکت کرده اند.

معاون شهردار شیراز ادامه داد: جشنواره رسانه شهر با موضوعات فضاهای تعاملی و انسان‌محور، بافت تاریخی، باغ‌ها و فضای سبز شهری، مبلمان و زیباسازی شهری، اقتصاد شهری، بازیافت و مدیریت پسماند، آسیب‌های اجتماعی، توسعه گردشگری، سبک زندگی، اخلاق و فرهنگ شهروندی، حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا، بازآفرینی شهری برگزار می شود و شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب مصاحبه، گزارش و عکس خبری به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

جعفری با بیان اینکه روزنامه‌نگاران سرشناس و برجسته‌ای داوری این جشنواره را بر عهده دارند، گفت: دکتر علی اکبر قاضی‌زاده بخش گزارش، دکتر علیرضا کتابدار در بخش مصاحبه و استاد اسماعیل عباسی در بخش عکس داوری نهایی جشنواره ملی رسانه شهر را انجام می دهند.

وی افزود: نیمه دوم بهمن ۹۹ کارگاه روزنامه نگاری شهری با سخنرانی رئیس هیئت داوران جشنواره دکتر علیرضا کتابدار در فضای مجازی برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند در این کارگاه شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه خبرنگاران روزنامه همشهری، خبرگزاری ایرنا و روزنامه شهر زیبا بیشترین استقبال را از جشنواره به عمل آورده اند، گفت: برگزیدگان جشنواره ملی رسانه شهر در اسفندماه ۹۹ در آیین اختتامیه مجازی معرفی می شوند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات