۳۰ درصد تعاونی‌های لارستان در زمینه مسکن فعالیت دارند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لارستان گفت: از مجموع ۱۱۵ تعاونی فعال در بخش‌های مختلف در این شهرستان، ۳۰ درصد آنها در حوزه مسکن فعال هستند. 

مطبوعات فارس/ عبدالمهدی قاسمی، اظهار داشت: همچنین از مجموع این تعاونی‌ها، ۲۰ درصد در بخش خدمات، ۲۰ درصد درحوزه‌های کشاورزی و دامپروری، ۱۵ درصد در زمینه تولید، ۱۰ درصد در بخش مصرف و پنج درصد در زمینه صندوق های اعتباری فعالیت دارند.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون نیز ۱۰ تعاونی جدید در این شهرستان ثبت شده و مجوز فعالیت گرفته‌اند.

به گفته قاسمی، تعاونی کشاورزان و دامپروران، صنایع دستی زنان، صادرات و واردات و مرز نشینان بخش بیرم مهمترین تعاونی‌های فعال در شهرستان لارستان است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لارستان اضافه کرد: در حال حاضر ۹۵ هزارو ۷۴۶ نفر در تعاونی‌های این شهرستان عضو هستند که از این تعداد ۴۹ هزار و ۶۶۹ نفر از آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

قاسمی ادامه داد: هم اینک میزان کل سرمایه‌گذاری‌های این شهرستان افزون بر ۲۵ میلیارد ریال است.

وی، همچنین بر ضرورت خدمات رسانی الکترونیکی و بهره‌گیری مناسب از فناوری‌های روز در فرآیند ثبت و رسیدگی به امور تعاونی‌ها و هر گونه درخواست‌های مربوط به تسهیلات، خدمات اشتغالزایی و یا معافیت‌ها و مشوق‌های بیمه‌ای، امور کارورزان و سایر امور درخواستی از سوی متقاضیان نیز تاکید کرد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات