مدیرعامل توزیع برق فارس:

‌در پویش الف - ب - ایران شاخص‌ساز هستیم

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس گفت: شاخص های ماندگاری از پویش هر هفته الف - ب - ایران در فارس رقم خورده است، این شاخص‌ها در زمینه بهره برداری از طرح‌های عمرانی، مدیریت مصرف برق، مدیریت تقاضا برای انرژی و بهبود ساختارها و سازوکارهای تامین و انتقال برق و آب به ثبت رسیده است. 

مطبوعات فارس/ احمدرضا خسروی سه شنبه در آیین رونمایی از کتاب " دلگرمی ها و همراهی ها " در قالب پویش هر هفته الف - ب - ایران، اظهار داشت : تاثیر طرح های عمرانی در حوزه زیر ساختی تامین و انتقال برق و انرژی در استان فارس بسیار مشهود است ، فارس در زمینه اجرای طرح های این پویش در سال جاری و سال گذشته و در دولت دوازدهم شاخص هایی کم نظیر به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو از ابتدای شهریور سال گذشته پویش هر هفته الف - ب - ایران را با رویکری نو و تازه به پیش برده است افزود: در این پویش دو محور ساخت و سازها و ساز و کارها مورد توجه است و استان فارس در هر دو محور شاخص ساز بوده است.

رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس ، توسعه متوازن و مبتنی بر عدالت در برخورداری از خدمات را هدف اصلی این پویش دانست و گفت : فارس در این زمینه اهداف خاصی را دنبال کرده و به آن رسیده است ، یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طرح آب و برق در استان فارس طی یکسال گذشته در قالب پویش هر هفته الف - ب - ایران به سرانجام رسیده که شاخص بسیار قابل توجهی است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس افزود: ما در اجرای این پویش از حمایت استاندار فارس و مسوولان استانی برخوردار هستیم و امید است با تداوم این روند تا پایان امسال شاهد بهره برداری از حدود ۸۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی در استان فارس باشیم.

به گفته خسروی سال گذشته ۲۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی و زیر بنایی در کشور و در قالب پویش هر هفته الف - ب - ایران به بهره برداری رسیده است و استان فارس بیش از ۵۲ طرح داشته است در سال جاری هم به همین تعداد طرح در استان فارس اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان فارس ادامه داد : همچنین سال گذشته در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس حدود ۱۲۰ میلیارد تومان طرح اقتصادی و زیر ساختی به بهره برداری رسید و امسال هم ۱۳۰ میلیارد تومان طرح بر اساس برنامه زمانبندی اجرا شده و به بهره برداری می رسد.

خسروی گفت: تامین برق عشایر هم در پویش هر هفته الف - ب - ایران در استان فارس مورد توجه جدی قرار گرفته شده است ، از طریق ایجاد سلول های خورشیدی قابل حمل این برق تامین می شود و عشایر کوچرو می توانند سامانه هایی که برای آنان نصب می شود را با خود منتقل کنند و در هنگام کوچ هم برق مورد نیاز آنان تامین می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس اضافه کرد : شرکت توزیع برق استان فارس به نیابت از شرکت های توزیع در جنوب کشور در این زمینه ۵۱۰۰ دستگاه تولید برق را خریداری خواهد کرد که یک هزار و ۸۵۰ دستگاه به استان فارس تعلق خواهد گرفت.

به گفته وی طرح های یاد شده جزو ماهیت وجودی شرکت های آب و برق است و پویش هر هفته الف - ب - ایران علاوه بر متوازن شدن طرح های عمرانی و زیر ساختی موجب هدفمند شدن طرح ها برای خدمت رسانی به مردم شده است.

در مراسم رونمایی از کتاب "دلگرمی ها و همراهی ها" در قالب پویش هر هفته الف - ب - ایران با حضور از راه دور وزیر نیرو، از استاندار فارس و مجموعه مدیران تاثیر گذار در اجرای طرح های پویش هر هفته الف - ب - ایران تقدیر شد.

کتاب " دلگرمی‌ها و همراهی‌ها " در برگیرنده دیدگاهها ، دلنوشته ها ، خاطرات و نقدها و پیشنهادات مدیران ، نمایندگان مجلس ، بهره برداران از آب و برق و همه افرادی است که در پویش هر هفته الف - ب - ایران تاثیر گذار بوده‌اند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات