سه وزنه بردار از استان فارس در اردوی تیم ملی شرکت دارند

از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان و بزرگسالان بانوان، سه وزنه بردار از استان فارس به تیم ملی دعوت شدند که هم اینک در اردو حضور دارند. 

مطبوعات فارس/ رییس هیات وزنه برداری فارس، چهارشنبه با بیان این مطلب، اظهار داشت: حسن عمادی در وزن ۱۰۲ کیلو گرم، علیکشتکار در وزن ۸۹ کیلوگرم وزنه برداران دعوت شده از شهرستان مرودشت به تیم ملی جوانان هستند که از امروز تمرینات خود را در شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

علی رهایی افزود: تیم ملی جوانان ایران خود را برای انجام رقابت‌های قهرمانی جهان که اسفندماه ۹۹ به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد، وزنه برداران جوان فارس با شایستگی‌هایی که دارند بتوانند به عضویت تیم ملی در آیند.

رییس هیات وزنه برداری فارس ادامه داد: همچنین فاطمه یوسفی دیگر وزنه بردار شیرازی است که در سنگین وزن به تیم ملی دعوت شده و در اردوی زاهدان حضور دارد.

رهایی گفت: محمد زارعی اهل شهرستان مروشت در وزن ۸۹ کیلو گرم بزرگسالان هم اینک عضو تیم ملی است و خود را برای پیکارهای آاسیایی که قرار است فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در کشور ازبکستان بر گزار شود ، آماده می‌کند.

وی بیان داشت: همچنین فاطمه کشاورز هم که اهل شهرستان مرودشت است در رده نوجوانان از امیدهای وزنه برداری فارس است که شایستگی آن را دارد به تیم ملی نوجوانان بانوان دعوت شود و با پشتکاری که دارد این امر نیز محقق خواهد شد.

شهرستان مرودشت قطب وزنه برداری کشور

شهرستان مرودشت از دیرباز تاکنون یکی از قطب‌های وزنه برداری در کشور و استان فارس محسوب می‌شود که ملی پوشان زیادی را در این رشته سخت که به عنوان پولاد سرد شهرت دارد، همواره مطرح کرده است.

عباس نجاتی، داریوش نجاتی، لهراسب بهروزی، حسن عمادی، سجاد بهروزی، جابر بهروزی، میلاد ارونگی، حمیدرضا زارع، میثم زارع و محمدرضا زارعی پولاد مردان این شهرستان هستند که افتخارات بزرگی را در عرصه رقابت‌های آسیایی، جهانی و کشور به ارمغان آوردند.

از قهرمانی آسیا و ورود به المیپک تا نشستن بر روی ویلچر

عباس نجاتی، این پولاد مرد مرودشتی را باید بدشانس ترین ورزشکار جهان نامید چرا که در اوج و در حالی که سهمیه ورود به المپیک بارسلون را در دست داشت پولاد سرد امانش نداد و با آروزهای بسیاری که داشت، زیر وزنه ماند و با قطع نخاع بر روی ویلچر نشست.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات