شاکی کازرونی از طلب ۸۹۰ میلیون تومانی خود گذشت کرد

فردی که در شهرستان کازرون به دلیل بیش از ۸۹۰ میلیون تومان بدهی با شکایت شاکی به حبس محکوم شده بود، با گذشت شاکی از همه طلب خود، از حبس رهایی یافت. 

مطبوعات فارس/  برای جلب رضایت شاکی، رییس دادگستری کازرون، امام جمعه این شهر و چند تن از مسوولان این شهرستان مشارکت داشتند.

رییس دادگستری شهرستان کازرون، دوشنبه در مراسم آزادی این زندانی جرایم غیر عمد که با حضور دادستان، امام جمعه کازرون و فرد شاکی در زندان این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر فراهم کردن شرایط آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد با حمایت خیران، مقرر شد با شاکیان اینگونه زندانیان برای جلب رضایت آنها صحبت شود، تا کسی بابت بدهکاری و یا ادای دین در حبس نباشد.

حجت‌الاسلام مصطفی انصاری افزود برنامه مستمر قوه قضاییه این است که شمار زندانیان جرائم مالی و غیر عمد کاهش یابد.


اکبر نکویی، شاکی و خیری که با عمل خدا پسندانه و گذشت از بیش از ۸۹۰ میلیون تومان طلب خود، باعث آزادی این زندانی جرائم مالی شد، برای شادی هر چه بیشتر این مددجوی زندانی، با خرید یک دست لباس نو، شیرینی و گل به استقبال او رفت.

این خیر کازرونی گفت: هدف من از این حرکت، جلب رضای خداوند، ترویج حرکت خیر خواهانه در جامعه و همچنین شاد کردن دل خانواده‌هایی است که یکی از اعضای آنها به دلیل جرائم مالی در زندان هستند.
شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات