محدودیت‌ها در فارس افزایش می‌یابد

استاندار فارس با بیان اینکه محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا قطعا در روزهای آتی در این استان افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: اگرچه این محدودیت‌ها برای مردم سختی‌ها و بعضا مشکلاتی به دنبال دارد اما شهروندان بدانند که اعمال محدودیت‌ها برای حفظ سلامت آنهاست. 

مطبوعات فارس/ عنایت‌الله رحیمی شنبه ١٧ آبان در حاشیه آیین اهدای ۱۳دستگاه ونتیلاتور توسط شرکت نفت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع خبرنگاران با تاکید بر تلاش جمعی برای کاهش نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کووید19، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند که به مجموعه بهداشت و درمان برای مدیریت و کنترل این بیماری کمک کنند.

او با بیان اینکه غلبه بر این ویروس با احساس مسئولیتی که هر فرد از اجتماع در قبال سلامت خود، خانواده و جامعه می‌کند، امکان پذیر است، عنوان کرد: اینکه تصور شود تنها فعالیت مجموعه بهداشت و درمان سلامت کافی است، قطعا یک برداشت اشتباه است. بلکه تک تک افراد جامعه با رعایت پروتکل‌های اجتماعی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و دور همی‌ها می‌توانند زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنند.

استاندار فارس ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان که مخلصانه در خدمت سلامت جامعه و شهروندان استان هستند، گفت: فارس از جمله استانهایی است که نسبت فوتی به تعداد مبتلایان آن بسیار پایین است که نشان از تبحر و تخصص و تلاش مجموعه بهداشت و درمان دارد.

رحیمی ادامه داد: تمام بنگاههای اقتصادی و دستگاههایی اجرایی از یک مسئولیت اجتماعی برخوردار هستند.حتما دیدگاهها آنها کمک به افزایش سلامت شهروندان است که در این باره وزارت نفت اقدام بسیار پسندیده و خوبی انجام داده است.

او خاطرنشان کرد: البته در سالهای گذشته هم مشاهده کردیم که این وزارتخانه مسئولیت اجتماعی که بر عهده داشته را با سعه صدر و دید باز به سرانجام رسانده؛ و چه در زمینه ساخت بیمارستانها و مراکز درمانی و چه در زمینه آبرسانی و جاده‌ها به خوبی ورود کرده است.

استاندار فارس همچنین ابراز امیدواری کرد که این کمک‌ها از سوی وزارت نفت در استان فارس استمرار داشته باشد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات