زمین چمن ورزشی خیرساز در دهستان کمارج شهرستان کازرون به بهره برداری رسید

زمین چمن ورزشی خیرساز در دهستان کمارج شهرستان کازرون به بهره برداری رسید ، این زمین چمن در بخش کنارتخته قرار دارد و هزبنه ۱۵ میلیارد ریالی ساخت آن از سوی نیک اندیش این شهرستان " امیدی " تامین شده است. 

مطبوعات فارس/ در ائین بهره برداری از این زمین چمن مصنوعی نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی بر توسعه ورزش و بهره گیری از امکانات موجود ورزشی در شهرها تاکید کرد و افزود : نشاط در نسل های امروز و آینده با تقویت روحیه ورزشی تحقق پیدا می کند.

فریدون عباسی با قدردانی از خیرین که در امر ورزش هم قدم برمی دارند افزود: امروز برای یک حرکت خوب ورزشی جوانان در جامعه باید امکانات ورزشی در اختیار اماکن ورزشی شهر و روستاها قرار بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس هم گفت: یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان توسعه خانه های ورزش روستائی بوده و در کنار آن واگذاری خانه های ورزش روستائی به دهیاری است.

حاجی زاده افزود :در صورتیکه دهیاری ها نتوانند خانه های ورش روستائی تحویل بگیرند با الویت به هیئت های ورزشی روستائی واگذار می شودو تمام اماکن ورزشی روستائی بطور رایگان در اختیاراین عزیزان قرار می گیرد.

امیدی ، شهروند نیکوکار که هزینه کامل این زمین چمن مصنوعی را پرداخت کرده است گفت : با توجه به چهر ه های ورزشی جوانان علاقه مند این دهستان تصمیم گرفتم که نسبت به ساخت این زمین چمن اقدام کنم تا شاید توانسته باشم قدمی در جهت حضور جوانان این منطقه برسکوی های قهرمانی کشور برداشته باشم.

این خیر شهرستان کازرون اضافه کرد: زمین این محدوده ورزشی یک هزار متر مربع است که برای ساخت آن مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .

شهرستان کازرون در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات