جایزه طلای چهارمین المپیاد فیلم‌سازی به عضو کانون فارس رسید

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه‌های طلا، نقره و برنز چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان را در بخش‌های «فیلم» و «ایده» از آن خود کردند. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، هیات داوران چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان، ۱۳ فیلم و ایده‌ گروهی را شایسته دریافت مدال طلا، نقره و برنز دانستند.

بر این اساس در بخش ایده، جایزه طلا به ایده‌ی گروهی "هاف تایم" از گروه "نقاب" با سرپرستی غلامرضا رمضانی و مربی‌گری مهدی رضایی و آنا جلیلی عضو مرکز فرهنگی هنری آباده از استان فارس، به‌خاطر طراوت ایده تعلق گرفت.

جلیلی که با فیلم مستند "قشو" در این جشنواره شرکت کرده است، عنوان کرد: بخشی از موفقیت خود را مدیون عمویم هستم که باشگاه اسب سواری دارد و صحبت‌های او درباره‌ی اسب‌ها و زندگیشان برای ساخت مستند قشو کمک کرده است؛ چراکه این مستند درباره روزمرگی‌های نوجوانی است که با اسب‌ها سروکار دارد.

شایان یادآوری است که ۴۰۳ فیلم و ۴۳۹ ایده به دبیرخانه این المپیاد ارسال شده بود که ۳۶ فیلم و ۲۷ ایده برای رقابت در بخش پایانی معرفی شدند. در میان آن‌ها ۱۸ فیلم و ۱۴ ایده از آثار اعضای نوجوان کانون پرورش فکری بود.

آیین پایانی چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان آبان ۱۳۹۹ در مرکز نوآوری صبا برگزار شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات