معاون هلال احمر فارس:

زلزله شیراز تاکنون خسارتی نداشته است

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به وقوع زلزله دقایقی پیش در شیراز گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر بروز خسارت ناشی از این زلزله ارائه نشده است اما معمولاً زلزله‌های ۳.۳ ریشتر خسارتی ندارند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مهدی خوبیار اظهار کرد: زلزله شیراز در ساعت ۶:۵۹ صبح امروز، ۱۱ بهمن شیراز را لرزاند که مرکزیت آن در منطقه شرق و جنوب شرق شیراز بوده است.
وی با بیان اینکه هنوز هیچ گزارشی مبنی بر بروز خسارات احتمالی جانی یا مالی ارائه نشده است، افزود: در عین حال ما یک تیم واکنش سریع به مرکز وقوع زلزله اعزام کرده‌ایم تا وضعیت آنجا را بررسی کنند.
خوبیار با تصریح اینکه معمولاً زلزله‌هایی با مقیاس ۳.۳ ریشتر خساراتی ندارند و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد، گفت: در صورت بروز خسارات احتمالی گزارش آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس در پایان یادآور شد: در عین حال تمام تیم‌های امداد و نجات هلال احمر فارس به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.
غلامرضا غلامی، مدیرکل ستاد بحران استانداری فارس نیز به خبرنگار ایسنا گفت: این زلزله در نزدیکی روستای دهنو شیراز واقع در جنوب شرق این کلان‌شهر و در عمق ۵ کیلومتری زمین رخ داد که هیچ خسارتی نداشته است و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات