سلطانی بر تاثیر و اهمیت توسعه صنعت مخابرات در فضای مجازی تاکید کرد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سفر به استان لرستان اظهارداشت: شرکت های بزرگ و فناوری اطلاعات در کشورهای توسعه یافته و در حال پیشرفت، عمده سرمایه گذاری خود را روی صنعت زیرساختی مخابرات انجام می دهند و این موضوع، نشان دهنده اهمیت صنعت ارتباطات در تحقق حکمرانی فضای مجازی است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت در سفر به استان لرستان و دیدار با مدیران استانی مخابرات منطقه ، که با حضور معاونین ستادی و مدیران ارشد مخابرات برگزار شد، اظهارداشت: عملکرد مخابرات منطقه لرستان با توجه به امکانات موجود قابل تقدیر است ، به نحوی که همکاران با دست خالی و حرکت جهادی در استان مدیریت جهادی داشتند و در دولت فعلی۵۸۰ کیلومتر فیبر نوری در این استان کشیده شده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات موفق و پذیرفته شده دیگر استان ها و مناطق مخابراتی اعلام کرد : داشتن طرح جامع و به روز منابع انسانی اهمیت زیادی دارد که بر این اساس کارها فرآیند محور می شود .

مهندس سلطانی افزود : صنعت مخابرات باید بچرخد تا هم حوزه ارتباطات در بخش های زیر ساختی توسعه یابد و هم ارزش افزوده برای مجموعه مخابرات به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های با حجم نیروی انسانی بالا محقق شود .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت های بزرگ و فناوری اطلاعات در کشورهای توسعه یافته و در حال پیشرفت عمده سرمایه گذاری خود را روی صنعت مخابرات انجام می دهند و این نشان دهنده اهمیت صنعت ارتباطات و ابعاد اجتماعی و اقتصادی آن است.

وی افزود: اگر ما در این فضا عقب بمانیم قطعا حکمرانی فضای مجازی را از دست خواهیم داد.

مهندس سلطانی گفت: در حال حاضر وضعیت صف آرایی دشمن ، در جنگ ترکیبی و اقتصادی است و سطح عملیات آنان در وزارت خزانه داری مستقر شده است، بنابر این برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات معظم رهبری وضعیت اقتصاد با حمایت از شرکت های بزرگ مثبت و رو به جلو شود .

در ادامه این نشست ، تفاهمنامه ارائه خدمات ارتباطی بین مهندس سلطانی به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران و سردار باقری ، فرمانده سپاه حضرت ابالفضل (ع) در مورد تامین نیازهای ارتباطی به امضا رسید.

بر اساس مفاد این تفاهمنامه، زمینه های مشترک همکاری دو مجموعه احصا شده و مواردی مانند ایجاد بستر ارتباط پرسرعت فیبرنوری برای ۱۳۲ حوزه مقاومت بسیج استان و ارائه خدمات دیتا و اینترنت توسط مخابرات انجام می شود.

همچنین استفاده از ظرفیت های حوزه سپاه استان در کمک به ایجاد طرح فنی، معماری شبکه و اجرای طرح های فیبرنوری شرکت مخابرات ایران از مفاد دیگر این تفاهمنامه است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات