مدیر مخابرات منطقه فارس:

لزوم عملیاتی شدن زیرساخت های توسعه دیجیتال به منظور تحقق فناوری های نوین

مهندس فرشید ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: زیرساخت های توسعه دیجیتالی دراستان فارس به صورت حداکثری عملیاتی شده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام ، وی افزود: بیش از ۲۵ هزار مشترک FTTH منصوبه در استان فارس وجود دارد که برای تحقق ارتباط فیبر نوری، تمام فعالان این حوزه به حرکت مشترکی رسیده اندکه توسعه زیرساخت های تلکامی تقویت کننده فناوری نوین بر بستر هوش مصنوعی و اینترنت اشیاست.
مدیر مخابرات منطقه فارس اذعان داشت: مخابرات این منطقه به عنوان یکی از استان های مهم کشور در طرح نجما به صورت حداکثری مصوبات بالادستی را اجرا کرده و عملیاتی شده است.
مهندس فرشید ایزدی اظهار داشت: استفاده حداکثری از توان و امکانات برای توسعه فیبر نوری و همچنین بهینه سازی لایه های مختلف شبکه به منظور ارتقای کیفیت خدمات و پشتیبانی مناسب در استان فارس ایجاد شده است .
وی خاطر نشان کرد: سیاستگذاران حوزه ارتباطات می توانند با حمایت از مجموعه های اصلی و زیرساختی کشور، مانند شرکت مخابرات ایران و اپراتوری مهم، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به جایگاه شایسته خود که بسیار فراتر از وضعیت فعلی است برسانند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات