معاون برنامه ریزی و راهبردی وزارت ارتباطات :

مخابرات، تلکام جمهوری اسلامی ایران است

علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و راهبردی وزارت ارتباطات با حضور در استودیوو اتاق خبر گروه مخابرات ایران در بیست و چهارمین نمایشکاه تلکام گفت: موضوع تلکام همچنان به عنوان فناوری های پیشران در صنایع جدید مطرح می شود بنابراین از نگاه های مختلف قابل بررسی است . 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: وی با اشاره به اینکه مخابرات تا به امروز نقش خودش به درستی انجام داده است گفت : می توان گفت که مخابرات، تلکام جمهوری اسلامی ایران است

وی با بیان اینکه تلکام هم به صورت ابری دنبال می شود و هم نرم افزاری شدن تلکام را باید از ملزومات اصلی این صنعت دانست گفت: در حال حاضر در تمامی صنایع، هوش مصنوعی و پردازش ابری نقش خودش را بیش از پیش ایفا کرده است.

وی افزود:موضوع هوشمند سازی جزو موضوعات مهم است و مخابرات در حال حاضر با ورود به صنایع مختلف و تحول دیجیتال تنقش خود را به عینه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است .

آینده تله کام هم در دنیا و هم در ایران در خال طی کردن فضای جدیدی است و نفوذ به صنایع مختلف کشورنشانگر عملکرد خوب در این صنعت است.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) شنبه ۲ لغایت ۵ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز برگزار می‌شود. این نمایشگاه محلی برای گردهمایی فعالان حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات است. علاقمندان می تواننداز دستاوردهای شرکت مخابرات ایران از سالن ۷ از ساعت ۹ تا ۳ بعد از ظهر دیدن کنند. 

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات