مهندس متقی محمودی:

تمرکز بر ارائه فیبر نوری در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام

معاون تجاری منطقه تهران توسعه فیبر نوری بر پایه زیر ساخت های مخابراتی را مهم ترین هدف شرکت در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ دانست و گفت: ارتباطات آینده، به سمت فیبر نوری می رود و نیاز به اطلاعات منطبق با ارتباطات جهانی بسیار گسترده است که مخابرات با تامین زیرساخت مناسب از طریق بستر فیبر نوری این امکان را فراهم می کند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبر گروه مخابرات تلکام ۱۴۰۲ ، ، مهندس حسن متقی محمودی با اشاره به ارکان اصلی تجارت درتبلیغات و بازاریابی که خاطر نشان کرد: نمایشگاه تلکام امسال، مکانی برای ارائه سرویس ها و آشنایی مشتریان با سرویس های مخابرات است که به عنوان درگاهی برای آشنایی با سرویس های مخابراتی است.

وی همچنین افزود: تلکام۲۰۲۳ جایگاه خوبی برای آشنایی با سرویس های مخابراتی است که می توان در لحظه هم سرویس را معرفی کرد هم به فروش رساند و قرارداد های تجاری که د رنهایت منجر به ارزش افزوده خواهد شد را ثبت کرد.

مهندس متقی با اشاره به حضور بازیگران مهم در این نمایشگاه گفت : در دوران ارتباطات کنونی، سیگنال مخابره نمی کنیم و در واقع ارتباط صحیح و پایدار عرضه می کنیم.

معاون تجاری منطقه مخابراتی تهران اذعان کرد: در عصر ارتباطات با توجه به میزان حجم اطلاعات نیازمند توسعه بسترهای فیبر نوری هستیم و بیشتر تمرکز در این نمایشگاه ارائه بسته های فیبر نوری به مشتریان تجاری و خانگی است که از پهنای باند استفاده می کنند .

مهندس متقی افزود: بهترین امکان در این نمایشگاه شامل حال مشتریان و شرکت هایی می شود که سرویس ها را نمی شناسند و بهترین فرصت برای ما این است که آن ها با مشاوره های فنی واصولی به سمت شرکت جذب کنیم و نیازمندی ها را مرتفع کنیم.

وی با تاکید بر اهداف و دستاوردهای شرکت گفت: آمادگی کامل در غرفه های مخابراتی داریم که بتوانیم با ارائه گزارش کامل از فعالیت های و امکانات شرکت، قدم مثبتی در رضایت مشتری و همچنین جدب مشتری و فروش خدمات شداشته باشیم.

از اینجا گفت وگو را مشاهده کنید

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات