مدیر مخابرات منطقه فارس با خانواده معظم شهید ” محمد جهانگیری ” دیدار کرد

همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه ” سلام الله علیها” مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن حضور در منزل شهید ” محمد جهانگیری” شهید محافظ حرم شاهچراغ (ع) که در حمله تروریستی به حرم مطهر به مقام والای شهادت رسید، از مقام رفیع این شهید و خانواده بزرگوار ایشان تجلیل کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس روز شنبه ۲۵ آذر ماه مهندس ایزدی، مدیر منطقه همراه با حسینی، مدیر اداری و منابع انسانی؛ ناظم زادگان، مسئول امور ایثارگران؛ استوار، مسئول روابط عمومی و بانیانی، رییس اداره مخابرات شهرستان در منزل شهید ” محمد جهانگیری” در شهرستان مرودشت حضور یافتند.

مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تجلیل از مقام والای شهید و مادر و همسر بزرگوار ایشان و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه ” سلام الله علیها” اظهار داشت: در برابر خون شهدا مسئولیت سنگینی بر عهده ما است و برای یادآوری این وظیفه سنگین با دیدار خانواده های شهدای گرانقدر با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید بیعت می‌کنیم .

شایان ذکر است، این شهید معزز از محافظین حرم مطهر شاهچراغ (ع) بود که در حمله تروریستی ۲۲ مرداد ماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات