شرکت مخابرات ایران نشان برتر نوزدهمین سمپوزیوم روابط‌عمومی را دریافت کرد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان « مدیر ارشد ارتباط گستر » کشور انتخاب شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط‌عمومی که با هدف توسعه ارزش های متعالی ارتباطی، مردمداری در روزهای ۲۰ تا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین الملل در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، شرکت مخابرات ایران نشان برتر نوزدهمین سمپوزیوم روابط‌عمومی را دریافت کرد.

همزمان با برگزاری این گردهمایی که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت برتر،با موضوع «مهارت های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» برگزار شد، از «مهندس مجید سلطانی » به‌عنوان « مدیر ارشد ارتباط گستر » با اهدای تندیس و لوح، تقدیر به عمل آمد.

بر اساس تصمیم هیئت داوران بیستمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، این انتخاب به دلیل انجام خدمات موثر ، مساعدت در توسعه ارتباطات باجامعه مخاطب ، توجه به افکار عمومی ، ارتباط موثر با رسانه ها و حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفته است.

در این مراسم، دو کارگاه آموزشی با عناوین استفاده از هوش مصنوعی و چت بات ها در روابط عمومی و کاربرد هوش مصنوعی در تدوین راهبردهای روابط عمومی به صورت مجازی و سه نشست علمی – تخصصی نیز برگزار شد.

گفتنی است، هوش مصنوعی و ارتباط موثر و حمایت از حوزه ارتباطی و رسانه ها، به روز رسانی تکنولوژی و همگام شدن با آن از جمله نکات مهم در این سمپوزیوم بود.

برچسب ها :
 
از   2   رای
3

عکس های خبر

نظرات