تجلیل بانک قرض الحسنه مهر ایران از ورزشکاران و افتخارآفرینان ملی فارس

 آیین تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان ملی استان فارس در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2023 برگزار شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: بهزاد شمس الدینی مدیر شعب استان فارس حضور در جمع قهرمانان ملی را افتخاری بزرگ برشمرد و اظهار داشت: غیرت و شرف ایرانیان همواره زبانزد بوده است و در بزنگاه های تاریخ برگ های زرینی از حماسه آفرینی های ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف برجای مانده است.
شمس الدینی از تلاش قهرمانان ورزشی در راستای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی در مجامع جهانی قدردانی کرد و افزود: مجاهدت های ورزشکاران تنها به عرصه ورزش خلاصه نمی شود؛ بلکه ورزشکاران همواره طلایه دار فرهنگ رفیع و غنی پهلوانی بوده اند و با تاسی از مولای متقیان الگوی فاخری برای جامعه محسوب می شوند.
او حضور بانوان ورزشکاران با پوشش اسلامی را نشانه ولایتمداری و اعتقاد آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: تلاش و افتخارآفرینی ورزشکاران زمینه ساز تقویت غرور ملی و نشاط اجتماعی می شود و دل میلیون ها ایرانی را در سراسر جهان شاد می کند.
وی در ادامه اظهار داشت: همانطور که ورزشکاران در عرصه ملی و بین المللی افتخارات زیادی را برای ایران اسلامی کسب کرده اند، خدمتگزاران مردم در بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز می کوشند در عرصه های اقتصادی و اجتماعی به یاری جامعه آمده و با تلاشی جهادی و خستگی ناپذیر زمینه اعتلای ایران اسلامی را پدید آورند.

در پایان این مراسم مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس از حماسه آفرینی های علی اکبر غریب شاهی، قهرمان پارا وزنه برداری جهان و پارا آسیایی، سعیده جعفری، قهرمان مسابقات کبدی آسیایی و فاطمه امیرزادگانی، دونده طلایی پارا آسیایی استان فارس در مجامع جهانی تقدیر و لوح سپاس و تندیس سفیر قرض الحسنه به ایشان تقدیم شد.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات