تاکید رییس ستاد اجرایی فرمان امام بر رفع مشکلات مخابرات

دردیدار رییس واعضای هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت مخابرات ایران با ستاد اجرایی فرمان امام ، بررفع مسایل و مشکلات شرکت مخابرات ایران تاکید شد . 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، به نقل از ستاد اجرایی فرمان امام، پرویز فتاح در نخستین جلسه رسمی خود در سمت رییس ستاد اجرایی فرمان امام، ضمن دیداربا رییس واعضای هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت مخابرات ایران از فعالیت های انجام شده تشکروبر حل مشکلات مربوط به این حوزه تاکید کرد.

در این جلسه رئیس و اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز ضمن ارایه گزارش پیرامون وضیعت این شرکت و تشریح حوزه ارتباطات کشور، از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بر توجه به حل مسایل و مشکلات مخابرات و ارتباطات در کشور قدردانی و آمادگی خود رابرهمکاری هرچه بیشتربرای برداشتن موانع اعلام کردند.

همچنین رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته ازسوی دولت و سایر سهامداران شرکت مخابرات ازجمله ستاد اجرایی و تصمیم بر اصلاح برخی رویه‌ها، بر رفع فوری مشکلات کارکنان مخابرات تاکید و ضمن صدور دستورات لازم ابراز امیدواری کرد که این مسائل در بازه زمانی مناسب برطرف شود.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات