مهندس سلطانی در همایش انقلاب صنعتی چهارم:

نوآوری دیجیتال و رشد اقتصادی با هم افزایی فعالان حوزه ارتباطات امکان پذیر است

مهندس سلطانی در همایش انقلاب صنعتی چهارم با بیان اینکه نوآوری دیجیتال با هم‌افزایی تمام پیشران های حوزه ارتباطات و استفاده از توانمندی های زیرساختی ممکن است، اظهارداشت: توسعه کسب و کار در بخش های پیشران مانند اینترنت اشیا با هدف سودآوری و تحول در زیست‌بوم فناوری کشور، ورود مطمئن به درگاه های انقلاب صنعتی چهارم را در صنایع ارتباطی کشورمان رقم می زند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی ضمن بیان این این مطلب اظهارداشت : ایجاد زیست بوم نوآوری و خلاقیت در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات با رویکرد جمع‌سپاری و استفاده از ظرفیت‌های فکری و علمی جامعه در نهایت موجب ارزش آفرینی و خلق ثروت ملی است .

وی با اشاره به موضوع مردمی کردن اقتصاد به عنوان یکی ازبحث های مهم در بیانات رهبری در ابعاد انقلاب صنعتی افزود: مردمی کردن اقتصاد اگر به درستی صورت گیرد کلید موفقیت اقتصاد ما است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ارتقای شرکت های دانش بنیان در سایه حمایت از شرکت‌های بزرگ و همکاری تمام عیار و هم افزایی این برندهای شناخته شده امکان پذیراست.افزود : انقلاب صنعتی چهارم، با ورود سرمایه و خروج درآمد که نوآوری های شرکت مخابرات و تمام ظرفیت ارتباطی کشور را پای کار پیشرفت و خلاقیت بیاورد، تحقق می یابد .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: ارتقای شرکت های دانش بنیان در سایه حمایت از شرکت‌های بزرگ و همکاری تمام عیار و هم افزایی این برندهای شناخته شده امکان پذیراست.

مهندس سلطانی اولویت های شرکت مخابرات ایران در حوزه انقلاب صنعتی چهارم را طراحی و تدوین سیاست‌های اجرایی و عملیاتی در این بخش، ایجاد شبکه هم‌افزایی و هم‌آفرینی با مشارکت مجامع علمی و دانش‌بنیان وطراحی زیست‌بوم انقلاب صنعتی چهارم با بهره ‌گیری از ظرفیت بازیگران این حوزه اعلام کرد .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به هدف نهایی توسعه نظامات نوآوری دیجیتال گفت : توسعه نظامات کلیدی نوآوری دیجیتال برای تقویت همکاری با ذینفعان ملی و شرکای بین المللی ، تسریع بهره برداری از فرصت‌های تحول دیجیتال با اعمال اهرم تغییرات فناوری و افزایش تأثیر و پایداری ابتکارات ملی برای ایجاد تأثیرات پایدار و متوازن، از شاخص ترین موارد در ورود قدرتمندانه شرکت مخابرات ایران به نظامات مبتنی بر انقلاب های صنعتی چهارم است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع توسعه کسب وکار و افزایش درآمد برای شرکت مخابرات ایران و شرکا گفت : مخابرات با امن ترین شبکه ارتباطی می تواند مناسب ترین محصولات را عرضه کند و پایدارترین درآمد را داشته باشد ، زیرا بزرگ ترین اپراتورکشور است که باوجود مشتریان فعال در زمینه داده ، ویس و… پتانسل و زیر ساخت کافی را به همراه متخصصان دارد و باید از این صنعت سود کافی را ببریم .

مهندس سلطانی با اظهار امیدواری از پر بار کردن این رویدادها به همراه ارایه محصولات و خدمات توسط دبیرخانه اظهار داشت : تمامی مسوو لان بلند پایه استان با حضور در این رویداد ها در جهت پیشرفت هر بیشتر استفاده کنند و ما با شرکای خوب مان بتوانیم رویدادهای در سطح ملی برگزار کنیم و موجب حرکت و توسعه کسب و کار و تحول در همه ابعاد اقتصادی ، صنعتی ، کشاورزی شود و پرچم این دبیر خانه همیشه برافراشته باشد .

در ادامه این مراسم تفاهمنامه شرکت مخابرات ایران به نمایندگی مهندس سلطانی با هدف رشد و توسعه کسب و کار و ورود به عرصه فناوری های دیجیتالی با شرکت توسعه صنایع ارتباطی آوا به نمایندگی مهندس ریاضی، رییس هیات مدیره این شرکت به امضا رسید.

یکپارچه سازی در ارائه سیستم های ارتباطی ثابت، سیار و دیتا لازمه توسعه پایدار است

مهندس ریاضی نیز در مراسم امضای این تفاهمنامه اظهارداشت: حرکت به سمت دیجیتالی شدن، نیازمند یکپارچه سازی در ارائه سیستم های ارتباطی ثابت، سیار و دیتا است.

وی با اشاره به سابقه فعالیت شرکت های ارتباطی پایا گفت: ارائه محصول آیوتل که حاصل این تفاهمنامه است، برگ جدیدی در عرصه همکاری شرکت های ارتباطی را به دنبال دارد.

مهندس ریاضی افزود: ورود به معماری سازمانی مطابق با فناوری، مهم ترین پیش نیاز انقلاب صنعتی چهارم برای شرکت های ارتباطی است و در این مسیر، استفاده از زیرساخت های مهم و اساسی شرکت مخابرات به عنوان اپراتور زیرساختی حوزه ارتباطات کشور، موجب تسریع در توسعه فناوری های نوین در کشورمان خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   2   رای
3.5

عکس های خبر

نظرات