امضای تفاهمنامه UNSP توسط شرکت مخابرات ایران به منظور تحقق اهداف پروژه ملی فیبرنوری

شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور برتر حوزه ارتباطی کشور جهت تحقق اهداف پوشش فیبرنوری، تفاهمنامه UNSP را با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با هدف رسیدن به هفت میلیون پوشش تا پایان سال ۱۴۰۳ امضا نمود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، نشست امضای تفاهمنامۀ دریافت پروانۀ UNSP شرکت مخابرات ایران از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امروز با حضور روسا و مدیران ارشد رگولاتوری و مخابرات در محل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد که با امضای این قرارداد شرکت مخابرات ایران مخابرات به عنوان هشتمین اپراتور کشور به طور رسمی به کلان پروژۀ ملی فیبرنوری منازل و کسب کارها، موسوم به «ایران FTTX» پیوست.

بر اساس این گزارش، طی جلسه‌ای با حضور امیر لاجوردی، قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و رئیس رگولاتوری و دکتر محمود زاده رییس هیات مدیره ، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مهندس دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران این پروانه را دریافت کردند.

طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها، کلان پروژۀ دولت سیزدهم در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات است که اجرای آن سبب خواهد شد تا توقف یک دهه‌ای توسعۀ شبکۀ ثابت کشور جبران شود.

گفتنی است شرکت مخابرات ایران در حال حاضر وسیع ترین شبکه فیبرنوری را در سراسر کشور داشته و بیشترین سرویس فیبرنوری را برای مشترکین محترم دایر کرده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات