زلزله ۶.۳ ریشتری در افغانستان

زلزله ۶.۳ ریشتری افغانستان را لرزاند. شدت زمین‌لرزه افغانستان در مشهد هم احساس شده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: زلزلهٔ ۶.۳ ریشتری در عمق ۷ کیلومتری زمین در غرب افغانستان در مشهد نیز احساس شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی نیز با بیان اینکه زلزله در خاک افغانستان اتفاق افتاده و با مرز ما در شرق تایباد حدودا ۸۸ کیلومتر فاصله دارد، گفت: ۲۵ تیم امدادی به مناطق تایباد و روستاها اعزام شده‌اند و به شهرهای اطراف نیز آماده باش داده شده است؛ تاکنون بیش از ۳۶ مورد پس‌لرزه داشته‌ایم.

محسن نجاتدر خصوص زلزله افغانستان که در خراسان رضوی خصوصا در تایباد حس شد، اظهار کرد: زلزله در خاک افغانستان اتفاق افتاده و با مرز ما در شرق تایباد حدودا ۸۸ کیلومتر فاصله دارد. بزرگی این زلزله ۶.۳ ریشتر بوده و عمق آن بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری ژئوفیزیک دانشگاه تهران عمق آن ۷ کیلومتر بوده است.

وی افزود: تیم‌های امدادی به مناطق تایباد و روستاها اعزام شده‌اند و به شهرهای اطراف نیز آماده باش داده شده است. تاکنون بیش از ۳۶ مورد پس‌لرزه داشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون خسارتی گزارش نشده است، تصریح کرد: تاکنون ۲۵ تیم امدادی به تایباد اعزام شده‌اند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات