برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت مخابرات ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طی مراسمی از خانواده های شهداء، ایثارگران و رزمندگان تجلیل به عمل آمد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره سرو قامتان همیشه جاوید ، مراسمی روز دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ در نمازخانه ساختمان زنده یاد غفاریان با حضور دکتر محمودزاده رئیس هیات مدیره، مهندس سلطانی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره ، مدیران و کارکنان و بسیجیان ، و به طور حضوری و پخش همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در مناطق برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران وتلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش چند کلیپ، دکتر محمود زاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج ) ،با ذکر خاطراتی ، بیان نمود : هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد.

وی گفت: رشادت های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود، رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها بعنوان چارچوب بی تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نصب العین تک تک ما قرارگیرد.

در ادامه مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت, ضمن بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس و دلاورمردی های رزمندگان و ادای احترام به مقام والای شهداء و امام راحل (ره)، نکاتی در باب اهمیت دفاع مقدس بیان کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه حفظ مسیر انقلاب اسلامی و سرزمین ایران مربوط به دوره خاصی نبوده ، اظهارداشت: امروزه بیشتر از پیش ضرورت دارد که همه پای انقلاب بایستیم و تلاش کنیم با مسئولیت هائی که برعهده داریم کارآمدی نظام را به مردم اثبات نماییم .

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و اهمیت آن ، تشریح هدف انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی سرسختانه برمواضع اصولی را از وظایف تک تک افراد در جهت روشنگری ارزش ها دانست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و امام شهدا و فداکاری جانبازان و مقاومت جانانه تمام ایثارگران در برهه های مختلف است گفت: در حقیقت پایداری و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی، حاصل خون شهدا و پایمردی تمام عزیزان ایثارگر و خانواده های گرامی ایشان است.

وی افزود : دفاع مقدس با درایت امام راحل(ره) و به برکت ایستادگی و مقاومت ملت به نماد پایداری، عزت، پایمردی، رشادت، ایثار و شهادت مبدل شد.

مهندس سلطانی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین نقطه قوت ایران در دوران دفاع مقدس، وجود رهبری معنوی، پرجاذبه، دوراندیش، شجاع، توانمند و با حکمتی بود که مردم او را از صمیم قلب دوست داشتند و توانسته بود به عنوان نقطه اتکا و توانمندی روحی ملت ایران عمل کند.

در پایان این مراسم از خانواده های شهداء، ایثارگران و رزمندگان، با اهدای لوح و تندیس هایی، تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات