۲۶ رشته محل جدید به دانشگاه پیام‌نور فارس افزوده شد

شیراز - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس گفت: این دانشگاه از امسال در ۲۶ رشته محل جدید دانشجو پذیرش کرده که از این شمار ۱۲ رشته محل در دوره کارشناسی و ۱۴ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد فعال است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: محسن جاجرمی زاده، افزود: ۲۵ هزار دانشجوی ۳۹ مرکز دانشگاه پیام نور فارس سال تحصیلی خود را آغاز کردند و دانشجویان جدیدالورود نیز پس از اعلام نتایج نهایی کنکور بر سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوه آموزش ترکیبی دانشگاه پیام نور، تعداد ۲ هزار و ۶۷۵ عنوان درس کلاس‌های تئوری دانشجویان در استان به صورت مجازی و الکترونیکی ارائه شده است.

جاجرمی‌زاده یادآور شد: هم اکنون دانشگاه پیام‌نو فارس با ۶۳۲ رشته محل در سه مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری فعالیت می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس عنوان کرد: این دانشگاه در مقطع کارشناسی ۵۷۲ رشته محل ، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۷ رشته محل و در مقطع دکتری سه رشته محل فعال دارد.

وی اعلام کرد: به همه متقاضیان واجد شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور فارس تسهیلات کمک هزینه تحصیلی صندوق رفاه اختصاص می‌یابد.

وی افزود: این تسهیلات بر اساس دستورالعمل سال گذشته برای دانشجویان کارشناسی ۱۵ میلیون ریال، برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۳۰ میلیون ریال و برای دانشجویان دکتری ۶۵ میلیون ریال بود و در صورت افزایش مبلغ تسهیلات به اطلاع دانشجویان متقاضی می‌رسد.

جاجرمی‌زاده با اشاره به برخی از فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه در سال تحصیلی جاری، گفت: امسال فارس میزبان جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور است.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور شیرازامسال از بازی‌های بومی محلی دانشجویان فارس میزبانی می‌کند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات