فروش آیفون ۱۵ در چین رکورد شکست

دیجیاتو نوشت: فروش جدیدترین آیفون‌های اپل در بازار جهانی شروع شده است و ظاهراً این محصولات با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند. براساس گزارشی جدید، فروش سری آیفون ۱۵ در چین با رشد بالای ۲۰۰ درصد نسبت به سال گذشته، رکوردشکنی کرده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: شرکت‌های چینی زیادی گوشی هوشمند با قیمت رقابتی می‌سازند، بنابراین در چین با رقابت سنگینی در این بازار روبه‌رو هستیم. بااین‌حال ظاهراً اپل توانسته با سری آیفون ۱۵ توجهات زیادی را جلب کند.
رکوردشکنی فروش سری آیفون ۱۵ در چین
یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های آنلاین چین به نام JD.com که با بیش از ۴۰۰۰ فروشنده اپل همکاری می‌کند، می‌گوید فروش سری آیفون ۱۵ در دو ساعت اول عرضه رشد ۲۵۳ درصدی نسبت به سال گذشته میلادی داشته است.

این رشد بالا در فروش نشان‌دهنده استقبال بالای کاربران از نسل جدید آیفون‌هاست. یکی از موارد جالب توجه در آمار منتشرشده، افزایش ۶ برابری سفارش آیفون‌ها در شهرهای با درآمد پایین‌تر است. با وجود قیمت بالاتر، به نظر می‌رسد سری آیفون ۱۵ در خارج از شهرهای اصلی چین هم محبوبیت بالایی دارد.

براساس تحلیل‌های بازار، میانگین قیمت فروش گوشی‌های هوشمند در چین از ۴۵۰ دلار فراتر رفته است و ظاهراً در ادامه سال این قیمت افزایش هم پیدا می‌کند. بنابراین فروش بالاتر آیفون‌ها در چین هم‌راستا با استقبال بالاتر کاربران از گوشی‌های گران‌تر است.

گوشی‌های سری آیفون ۱۵ از نظر طراحی تفاوتی با نسل قبلی خود ندارند، بااین‌حال از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برند و حالا تمام آن‌ها به پورت USB-C مجهز شده‌اند. آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس از داینامیک آیلند، تراشه A۱۶ Bionic و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

اپل در آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس از اولین تراشه ۳ نانومتری دنیای موبایل به نام A۱۷ Pro استفاده کرده و همچنین برای فریم آن‌ها به سراغ تیتانیوم رفته است. همچنین این محصولات ۸ گیگابایت رم دارند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات