قاتلان روزنامه‌نگار خوزستانی دستگیر شدند

۲ قاتل فراری که یک روزنامه‌نگار خوزستانی را در شهرستان ایذه به قتل رسانده بودند، در اصفهان دستگیر شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتلان فراری روزنامه‌نگار خوزستانی طی یک عملیات غافلگیرانه و هوشمندانه در شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضا نصیری از دستگیری سارقان مسلح و قاتلان فراری در شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: در پی اعلام فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبنی بر حضور ۲ تن از قاتلان فراری که یک روزنامه‌نگار خوزستانی را در شهرستان ایذه استان خوزستان به قتل رسانده بودند، در یک ساختمان مسکونی در سطح شهر، واحد رهایی گروگان این فرماندهی جهت دستگیری آنان به محل اعزام شد.

وی افزود: پس از مراقبت و رصد دقیق محل اختفای این چند نفر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و هماهنگی با مقام قضایی، در کمترین زمان ممکن واحد تخصصی نوپو در محل اختفای قاتلان فراری حاضر و ضمن شناسایی موقعیت و رصد اطلاعاتی با رعایت موازین شرعی و قانونی به محل ورود پیدا کرده و متهمان را دستگیر کردند.

از سراسر وب
بی‌حرکت افتتاح حساب کنید

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی استان اصفهان با بیان این که این عملیات بدون هیچ گونه درگیری و آسیبی انجام شد، افزود: روزنامه‌نگار خوزستانی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به دلیل اختلاف شخصی در شهرستان ایذه توسط ۲ سارق مسلح به قتل رسیده بود.

وی افزود: مجرمان که در حال طرح‌ریزی برای برهم زدن نظم و امنیت و ارتکاب سرقت مسلحانه مجدد در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان بودند، با اقدام به‌موقع و ضربتی پلیس در چنگال قانون گرفتار شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه یگان‌های ویژه با تمام توان در کنار سایر همکاران انتظامی مقتدرانه ایستاده است، خاطرنشان کرد: همکاران خدوم پلیس ویژه به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد، امنیت مردم که خط قرمز پلیس است، خدشه‌دار شود و همواره با اقتدار با مخلان نظم و امنیت جامعه بدون اغماض و قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که قاتلان مسلح تحویل مراجع قضائی شدند.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات