ساعات خدمات‌دهی مترو تغییر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: خدمات‌دهی مترو شیراز با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از ١٨ خرداد تا ٣١ مردادماه از ساعت ۵:۵٠ صبح آغاز می شود.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: امیر یقطین با بیان اینکه ساعت پایانی خدمات مترو ساعت ٢٢ ( ۱۰ شب) است، خاطرنشان کرد: ساعت حرکت مترو در روزهای غیر تعطیل از ایستگاه احسان ساعت ۵:۵۰ و ایستگاه شهید آیت‌الله دستغیب ساعت ۵:۵۵ و در روزهای تعطیل به ترتیب ۷:۰۵ و۷:۱۰ صبح خواهد بود.

برچسب ها :
 
از   1   رای
4

عکس های خبر

نظرات

shirane honargara     honargara@gmail.com 20/3/1401
ثبت و درج و نشر تبلیغات صنایع و مشاغل در سایتهای نیازمندی فعال با هر میزان متن و کلمات دلخواه و با امکان درج کلمات کلیدی دلخواه و قرار گرفتن در نتایج گوگل و... "یکبار آگهی دهید، یک عمر دیده شوید" در حال حاضر، ارزانترین و در عین حال، پربازده ترین و ماندگارترین آگهی در اینترنت، تبلیغات متنی در سایتهای نیازمندیهای عمومی است. برخی مزایای درج آگهی در سایتهای آگهی رایگان عمومی: •افزایش تماس •افزایش فروش •افزایش بازدید سایت یا وبلاگ یا کانال و پیج های شما •قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یا قرارگرفتن در جایگاههای برتر گوگل با کلمات دلخواه شما •افزایش بک لینکها بصورت واقعی و طبیعی و قابل پذیرش از سوی گوگل و.... 09367547854 honargara@gmail.com تعداد سایتهای تبلیغاتی فعال در اینترنت در حال حاضر 470 سایت نیازمندی میباشد که..... اطلاعات کاملتر و تعرفه و نمونه مشتریان در وبسایت گروه تبلیغاتی پرستو: www.nikman.ir/freetablighat