سرمربی نفت مسجد سلیمان:

آینده تیم فجر و نفت به این بازی گره خورده است

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه آینده دو تیم فجر و نفت به این بازی گره خورده است،اعلام کرد: بازی حیاتی است اما ما آرامش بیشتری نسبت به حریف داریم. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، رضا مهاجری عصریکشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: از باشگاه فجر تشکر می کنم که شرایط تمرین را برای بازیکنان ما مهیا کردند، اخلاق نبابد در فوتبال گم شود، خوشحالم از اینکه دارم این کار

خوب را تجربه می کنم.

وی اضافه کرد: زمانی که مسئولیت تیم را پذیرفتم آن چیزی که برایم اهمیت داشت، انگیزه مردم مسجد سلیمان بود که تیمشان را به شدت دوست می دارند و این امر نیز موجب شد با انگیزه زیاد کارکنیم.

مهاجری ادامه داد: دو بازی گذشته توانستیم چهار امتیاز بگیریم و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم اما هنوز کارمان تمام نشده، زیرا پنج بازی سخت و طاقت فرسا داریم.

وی گفت: هفته گذشته مقابل تراکتورسازی بازی خوبی به ویژه در نیمه دوم انجام دادیم و شکل کار طوری است که به آینده این تیم می توان خوشبین بود.

سرمربی تیم نفت با اظهار اینکه جدا از حساسیت بازی، امیدوارم شاهد دیدار خوبی باشیم، افزود: هر تیمی تلاش بیشتری داشته باشد و تمرکز خود را حفظ کند می تواند تیم پیروز میدان باشد، امیدوارم در پایان تیم برنده ما باشیم.

مهاجری افزود: بازیکنانم با وجود مشکلات خیلی چیزها را زیر پا گذاشتن و الان زمان آن نیست که به مشکلات تیم بپردازیم، سعی کردیم تمرکز خود را بیشتر روی مسایل فنی تیم معطوف کنیم.

و ی تاکید کرد: مسلم مجدمی برای بازی با فجرمحروم است و بازیکن مصدوم هم نداریم، در این بازی هم دفاع می کنیم و هم حمله، ضمن اینکه هدف ما ارایه یک بازی منطقی است.

دیدارتیم های فجر سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان ازهفته بیست وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر (جام خلیج فارس ) دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه حافظیه بر گزار می شود.

ماراتن پنج هفته ای فجری ها برای بقا در لیگ
شاگردان مجتبی سرآسیابی سر مربی تیم فجر تا پایان لیگ برتر یک ماراتن پنج هفته ای سخت برای بقا دارند.

آنان ابتدا ۱۹ اردیبهشت در حافظیه شیراز در یک بازی حساس و ۶ امتیازی از هفته بیست و ششم با نفت مسجد سلیمان دیدار خواهند کرد.

همچنین این تیم در هفته بیست و هفتم، ۲۴ اردیبهشت در تهران میهمان تیم هوادار است،در هفته بیست و هشتم هم ۲۹ اردیبهشت ماه در شیراز به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رود، در هفته بیست و نهم هم که

سوم خرداد ماه برگزار می شود در تبریز میهمان تیم تراکتورسازی که در حاشیه امن قرار ندارد، است که این بازی هم برای هر دو تیم حساس و حیاتی خواهد بود.

تیم هایی که خطر سقوط آنها را تهدید می کند
تراکتور سازی، نفت مسجد سلیمان، فجر سپاسی و پدیده شهر خودرو مشهد چهار تیمی هستند که در خطر سقوط قرار دارند.

هم اینک در جدول رده بندی تراکتور با ۲۱ امتیاز، نفت مسجد سلیمان با ۱۸، فجرسپاسی با ۱۶ و شهر خودرو مشهد هم با ۱۵ امتیاز در سایه یکدیگر قرار دارند و باید منتظر ماند و دید در پایان لیگ برتر دوره ۲۱ کدام یک از این چهار

تیم در جمع دو تیم سقوط کننده به دسته یک قرار می گیرند.

در رقابت های فوتبال برتر دوره بیست یکم (جام خلیج فارس) ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی، تیم قهرمان مشخص خواهد شد و دو تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک خواهند شد.

تیم استقلال تهران با ۵۷ امتیاز و بدون شکست در صدر جدول قرار دارد، تیم پرسپولیس هم با ۵۳ امتیاز در تعقیب این تیم است و تیم سپاهان هم با ۴۶ امتیاز سوم است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات