پیام تبریک شهردار کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت فرا رسیدن روز شوراها

شهردار کلان‌‌شهر شیراز با صدور پیامی ۹ اردیبهشت ماه روز شورای اسلامی شهر را تبریک گفت.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، همزمان با فرارسیدن ۹ اردیبهشت‌ماه روز شوراها، سیداحسان اصنافی شهردار شیراز با صدور پیامی این روز را به رئیس و اعضای شورای اسلامی این کلان‌شهر تبریک گفت.

در پیام شهردار شیراز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ*

شوراها از مظاهر مشارکت مردمى و براى تسهیل امور مردم است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه‌های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

بی‌شک شوراها بی‌واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند. نمادی از احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران. نهادی که مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری می‌داند و به برکت این اتفاق، نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و فضایی که در آن زندگی می‌کنند، دوچندان گردید تا از قِبّل آن جامعه به سوی کمال سوق داده شود و هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهر باشیم.

اینجانب این روز ا به رئیس و همه‌ی اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز دیار سومین حرم اهل بیت(ع) که با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمایند و با امانت و‌ کفایت برای نیل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه کوشش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سیداحسان اصنافی شهردار شیراز

 

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات