آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام‌نور فارس حضوری است

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد:آزمون‌های پایانی نیمسال دوم دانشجویان مراکز و واحدهای این دانشگاه از ۱۱ خرداد لغایت ۴ تیر۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: دکتر محسن جاجرمی زاده روز یکشنبه در نشست ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به برگزاری آزمون های برخط در ۴ نیمسال گذشته به خاطر شرایط کرونایی، افزود: در نیمسال جاری کلیه آزمون های پایانی ۲۸ هزاردانشجوی این دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری و در محل دانشگاه در شهرهای فارس برگزار خواهد شد.

وی انتخاب محل آزمون را یکی از تسهیلات ویژه دانشگاه برای دانشجویان ذکر کرد و اظهارداشت: دانشجویان می توانند از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه جامع گلستان، دانشگاه پیام نور محل سکونت یا مرکز دلخواه خود را به عنوان محل برگزاری آزمون های پایانی انتخاب نمایند.

رئیس ستاد امتحانات دانشگاه پیام نوراستان فارس، به توسعه سخت افزاری برای امکان برگزاری آزمون های مکانیزه(بدون کاغذ) در راستای اجرای نظام مدیریت سبز و حفظ محیط زیست نیز اشاره کرد و دراین خصوص یادآور شد: امکان برگزاری روزانه ۲ هزار و ۴۰۰ نفر/آزمون الکترونیکی در سطح استان فراهم شده است.

وی پیش بینی کرد: بالغ بر ۱۰درصد امتحانات دانشجویان فارس در ۲۵ مرکز و واحد دارای قرنطینه به صورت مکانیزه برگزار شود.در آزمون الکترونیکی، دانشجو این امکان را خواهد داشت که همزمان با پایان آزمون، نمره خود را نیز دریافت کند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، برگزاری آزمون ها با حفظ امنیت و سلامت کامل در کنار ایجاد فضایی توام با آرامش برای دانشجویان را مهم عنوان کرد و خواستار همکاری و تلاش همه همکاران دانشگاه در برگزاری مطلوب آزمون ها شد.

دکترجاجرمی زاده خاطرنشان کرد: امکان اخذ کارت ورود به جلسه(گزارش ۴۲۸) برای دانشجویان از تاریخ ۸خرداد لغایت ۶ تیرماه در سامانه گلستان وجود دارد.

با توجه به ابلاغ دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا و وزارت علوم شرایط حضوری شدن دانشگاه‌های کشور از چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۱، فراهم شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات