ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر فارس آماده بازگرداندن زائران اربعین است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر این استان آماده انتقال زائران اربعین حسینی در کشور عراق، از مرزهای غربی کشور به فارس است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: علیرضا سیاهپور افزود: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان برای این منظور آمادگی کامل دارد و با توجه به اینکه تکریم و خدمت رسانی به زائران را تکلیف شرعی می‌دانیم از تمام ظرفیت‌ها برای انجام این وظیفه استفاده خواهیم کرد.
او ادامه داد: بر این اساس، تمام شرکتهای حمل و نقل مسافر جاده‌ای فارس بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده باید در تامین ناوگان مورد نیاز هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم را داشته باشند و بر اجرای مطلوب روند جابجایی و بازگشت زائران اعزامی به کشور عراق نظارت مستمر و دقیق داشته باشند.
وی، بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: با توجه به بسیج تمام نیروها و امکانات موجود در استان و حضور کارشناسان در پایانه‌های مسافربری، پیش بینی می‌شود که کار جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) همچون سال‌های گذشته با ایمنی و مطلوبیت کامل انجام شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های فارس افزود: پرسنل و ناوگان تحت کنترل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان با آماده باش کامل و به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی در این زمینه هستند و برای تحقق این مهم قرارگاه انتقال زائران به استان فارس نیز در این اداره کل تشکیل شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات