حضور ۱۵ اثر از فارس در جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال

کارشناس سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس اعلام کرد: امسال ۱۵ اثر از فارس در بخش آموزش سواد رسانه‌ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال حضور دارند.

پایگاه خبری مطوعات فارس: محمدباقر خدادوست گفت: دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال، همزمان با عید سعید فطر شروع شده و فرآیند ثبت نام و دریافت آثار تا ۱۷ تیرماه ادامه داشت و مراسم اختتامیه نیز همزمان با ایام عید غدیر در هفته اول مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گفته کارشناس سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امسال دومین دوره‌ای است که جشنواره با رویکرد محتوایی برگزار می‌شود و انقلاب اسلامی و مقاومت با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی، خانواده و سبک زندگی، اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری، مسجد و مناسک دینی، امید، تفریح و نشاط اجتماعی، سواد رسانه‌ای و زیست مجازی، حکمرانی و مدیریت فرهنگی و خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی موضوعات و محورهای اصلی جشنواره است.

خدادوست گفت:‌ علاوه بر این و با توجه به شرایط و تحولات یکسال گذشته، روایت کرونا در فضای مجازی به عنوان موضوع ویژه جشنواره انتخاب شده است.

او بیان کرد: تمام فرآیندهای جشنواره دوازدهم اعم از ثبت‌نام، دریافت آثار، داوری و انتخاب برگزیدگان به صورت مجازی و بر بستر سامانه پلتزار (شبکه تعاملی و توانمندسازی فعالان کسب و کارهای دیجیتال) انجام شد و صاحبان تولید و نشر، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال می‌تواستند با مراجعه به سامانه www.platzaar.ir در این جشنواره شرکت کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات