شهردار زرقان

طی ۴۰ ماه ۳۰ پروژه عمرانی در زرقان اجرا شده است

شهردار زرقان یکی از سیاست‌های اولویت دار شورا و شهرداری این شهر را تقسیم عادلانه بودجه در محلات شهر طی سه سال گذشته ذکر و اعلام کرد که ٣٠ پروژه عمرانی قابل دفاع طی ٤٠ ماه گذشته در زرقان اجرایی شده است. 

مطبوعات فارس/ غلامحسین فروزان شنبه ١٨ بهمن در آیین افتتاح مرکز کنترل و نظارت ترافیکی شهری زرقان با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: زرقان دارای زرقان قدمتی ٨١ ساله در داشتن شهرداری است و همچنین دارای مردمی با فرهنگ، نظام مند و آشنا به قوانین است.

او به سرانه سبز ٦٠ هکتاری شهر زرقان بدون محاسبه پارک جنگلی که ٢٢٠ هکتار آن در اختیار شهرداری است اشاره و خاطرنشان کرد: این مهم سرانه ٢٠ متری فضای سبز در زرقان ایجاد کرده است.

شهردار زرقان خاطرنشان کرد: قریب به ٤٠ ماهه است که مجموعه‌ای شش نفره متشکل از شهردار و اعضای شورای شهر در کنار هم با اتحاد و همدلی برای آبادانی زرقان تلاش می‌کنند.تمام تلاش مان برقراری آسایش و آرامش در مقطعی است که فشارهای اقتصادی مردم را در تنگنا قرار داده ست.

فروزان به اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در محلات زرقان اشاره و اضافه کرد: در محله شهریار از سال ٩٦ روشنایی بلوار، رفوژ وسط و چمن مصنوعی و آجر فرش در دستور کار قرار گرفت. میدان این محله هم در دست احداث قرار گرفته است.

او خاطرنشان کرد: در محله دودج نیز یک فرهنگسرا و چمن مصنوعی اجرایی شده و بلوار این محله هم در دست احداث قرار گرفته است.

شهردار زرقان افزود: از ابتدای شورای دور پنجم، ١٨ پروژه در شهر زرقان عملیاتی شده که میدان امام خمینی، احیای کاروانسرای ذکی خانی، پارک فدک، پارک ایمان، پارک هنر، احیای ساختمان آتش نشانی، سه سالن سینمایی، پل ورودی شاهزاده قاسم، درمانگاه خیرساز تامین اجتماعی، سالن ورزشی و... از این پروژه‌ها است.

فروزان همچنین با اشاره به افتتاح مرکز کنترل و نظارت ترافیکی شهری زرقان تصریح کرد: نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر کنترل و افزایش ایمنی شهر را برای شهرداری تسهیل خواهد کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات