شهرداری کازرون، دیوار بانک را تخریب کرد

شهرداری کازرون برای تعریض یک خیابان در این شهر، با حکم قضایی دیوار بانک کشاورزی را که قرار بود در زمان نوسازی ساختمان بانک ۶۰ متر عقب نشینی کند، اما از این کار سربازده بود، تخریب کرد. 

مطبوعات فارس/ محمد امین مهرور، اظهار داشت: بانک کشاورزی کازرون، ۱۳ سال قبل برای نوسازی ساختمان این بانک از شهرداری پروانه دریافت کرده بود و بر اساس این مجوز قرار شد برای تعریض خیابانی که این بانک در آن واقع شده و یکی از مسیرهای پُر ترافیک شهر به شمار می‌آید، ۶۰ متر عقب نشینی کند.

وی افزود: با وجود اینکه در زمان صدور پروانه از سوی شهرداری کازرون، ۶۰ متر مورد نظر برای تعریض خیابان به این نهاد انتقال داده شده بود اما بانک در این فضا اقدام به ساخت دیوار کرد و مکاتبه‌های مکرر شهرداری با مسوول این بانک و همچنین سرپرستی بانک نام برده برای تخریب این دیوار و عقب نشینی قانونی بی‌نتیجه ماند.

مهرورز ادامه داد: شهرداری کازرون پس از نتیجه نگرفتن از تلاش‌هایش در این زمینه، تصمیم گرفت که این موضوع را از طریق قوه قضاییه دنبال کند و پس از صدور رای دادگاه به نفع شهرداری، متعاقب آن پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال شد که این مرجع قضایی نیز رای صادره مبنی بر تخریب دیوار از سوی بانک کشاورزی را تایید کرد.

او بیان داشت: با توجه به پُر ترافیک بودن خیابان یاد شده و مشکلاتی که مردم در این مسیر با آن موجه هستند، امروز (هفدهم دی ماه ۹۹) با هماهنگی قوه قضاییه و نیروی انتظامی، دیوار بانک کشاورزی برای تعریض خیابان تخریب شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات