ساخت ۱۰ خانه برای مددجویان آغاز شده است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد در استان فارس اعلام کرد که برنامه ساخت ۱۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد حمایتی، آغاز شده است. 

مطبوعات فارس/ معصومه کاظم‌زاده دوشنبه ۱۷ آذر به خبرنگاران، گفت: عملیات ساخت ۹ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای افراد معلول و یک واحد مسکونی برای یکی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان لامرد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از این ۱۰ واحد مسکونی، ۵ واحد در بخش چاه‌ورز، ۴ واحد در بخش علامرودشت و یک واحد در بخش مرکزی احداث می‌شود، گفت: این اقدام در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه سه جانبه بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم، عملیاتی شده است.

کاظم‌زاده خاطرنشان کرد: شماری از این مددجویان، در ساختمان‌های فرسوده، قدیمی و ناایمن ساکن هستند که با تکمیل واحدهای مسکونی در حال ساخت، مهمترین مشکل آنان یعنی داشتن یک سقف امن، رفع خواهد شد.

او افزود: متراژ واحدهای مسکونی در دست ساخت برای خانواده‌های دارای افراد معلول، حدود ۶۰ مترمربع و برای زنان سرپرست خانوار، حدود ۵۰ مترمربع پیش‌بینی شده است.

کاظم‌زاده گفت: ۷۵ درصد از کل هزینه ساخت این واحدهای مسکونی توسط بهزیستی و در قالب کمک‌های بلاعوض از محل اعتبارات هدفمندسازی یارانه‌ها و دیگر منابع و ۲۵ درصد از آن نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تامین و کار ساخت توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد با بیان اینکه، این شهرستان تاکنون موفق به کسب بیشترین آمار ساخت واحد مسکونی در قالب تفاهمنامه سه جانبه مذکور، در فارس شده است، گفت: صفر تا صد کار طراحی تا ساخت این واحدهای مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌شود و مددجو مسئولیتی در روند ساخت برعهده ندارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات