مدیرکل راهداری فارس:

راهداران فارس آماده باش هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه همزمان با فصل بارش، طرح زمستانه راهداری اجرا شده است، خاطرنشان کرد که راهداران در این استان آماده‌باش هستند. 

مطبوعات فارس/ علیرضا سیاهپور یکشنبه ۱۶ آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش راهداری استان آمادگی کامل برای حضور در جاده‌های فاری و برقراری تردد ایمن و روان را دارند، افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی، راهداری استان فارس آمادگی لازم برای مواجه مناسب با تبعات احتمالی این بارش‌ها در سطوح مختلف را دارد.

او ادامه داد: بیش از هزار راهدار در۸۳ راهدارخانه ثابت و سیار و ۵۲ گردنه استان به صورت شبانه روزی مستقر هستند و با بیش از ۵۷۰ ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

مدیرکل راهداری فارس با بیان اینکه طول راههای برف گیر استان بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ کیلومتر است، اظهار کرد: طول گردنه‌های فارس ۷۶۷ کیلومتر است که با همت راهداران پر تلاش در تمام فصول تردد در آنها همانند سایر محورهای استان برقرار است.

سیاهپور همچنین خاطرنشان کرد: تعامل دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای فارس مثال زدنی است و این دستگاهها به صورت مستمر در شرایط های گوناگون و با تمام توان عملیات‌های خدمات رسانی را انجام می‌دهند.​

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات